شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛ امدادگران خط مقدم ارائه خدمات به مشترکین و ویترین شرکت های گاز استانی اند
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری مدیر عامل در جلسه ای که به مناسبت تقدیر از زحمات امدادگران با حضور اعضای هیئت رئیسه درروز دوشنبه نهم آبان ماه برگزارگردید ، اظهارداشت : امدادگران ، خط مقدم ارائه خدمات به مشترکین و ویترین شرکت های گاز استانی اند و اولین نفری که در منزل مشترک هنگام اتفاقات حضور می یابد امدادگران هستند.

فعله گری با اشاره به اینکه مهمترین و اساسی ترین اقدام  ، حضور به موقع نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه می باشد، افزود: کلیه واحدهای امدادی استان در خدمت رسانی مستمر به مردم تلاش می کنند تا خدمات ارائه شده شرکت گاز با کیفیت بالا،ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد جامعه عرضه شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان موارد ذیل را از وظایف اصلی امدادگران ذکر کرد و گفت : هر امدادگر بایستی رعایت موارد ذیل را در دستور کار خود قرار دهد: 1-آراستگی ظاهری 2- حضور به موقع و سریع در محل حادثه که مهمترین شاخص است 3- داشتن تجهیزات کامل برای ارائه خدمت 4- رضایت مندی مشترکین 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از آحاد مختلف مردم خواست شماره تلفن 194 امداد مکانیزه گاز را به خاطر بسپارند و در زمان بروز هرگونه حادثه، قطعی گاز و درخواست مشاوره فوری مرتبط با تأسیسات گاز با این شماره تماس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد : کلیه واحدهای امدادی استان تحت سامانه یادشده به صورت متمرکز در خدمت رسانی مستمر به مردم تلاش می نمایند تا خدمات گاز با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به هم استانی های عزیز عرضه گردد.

در ادامه این جلسه مهندس گرشاسبی مدیر بهره برداری شرکت گاز استان کردستان از فعالیت 25 اکیپ امداد در سطح استان با 60 نفر از نیروهای زبده امداد در شهرها  و 348 گازبان در سطح روستاها خبر داد .

در پایان این مراسم از چند نفر از نیروهای امداد و گازبان به نمایندگی از همه ی امدادگران تلاشگر تقدیر بعمل آمد. 

 
A+ A-