شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ در سه ماهه اول سال جاری حدود 28 هزار نفر ساعت آموزش انجام گرفته است
مهندس احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت جوامع بشری با سرعتی شگفت انگیز در حال توسعه ، تغییر و تحول هستند و این تحولات جنبه های مختلف زندگی را در بر می گیرد و پیشرفت علوم و فنون ، دانش های جدیدی را مطرح می سازد که نیازهای جدیدی را نیز برای انسانها ایجاد می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری مهمترین عامل برای پیشرفت سازمان ها را آموزش نیروی انسانی دانست و بیان داشت : بهبود بهره وری نیروی انسانی باید یکی از اهداف مهم هر سازمان و یا نهادی تلقی شود و برای آن برنامه ریزی دقیق و صحیحی تدارک دیده شود و آموزش نیروی انسانی در افزایش کارآیی و اثربخشی در سازمانها بسیار تاثیرگذار است.

فعله گری آموزش را یکی از ابعاد اساسی توسعه منابع انسانی برشمرد و اظهار داشت : در سه ماهه اول سال جاری  27 هزار و 817 نفر ساعت آموزش در طی برگزاری 39 دوره آموزشی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای آموزش کل پرسنل یادآور شد : برای همکاران رسمی 8 هزار و 644 نفر ساعت با میانگین سرانه آموزشی 33 ساعت و برای همکاران قرارداد مدت معین 681 نفر ساعت با میانگین سرانه آموزشی 17 ساعت کلاس های آموزشی برگزار گردیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان آموزش نیروهای پیمانکاری را اینگونه تشریح کرد: برای نیروی های پیمانکاری شاغل در شرکت گاز استان کردستان نیز 18 هزار و 492 نفر ساعت با سرانه آموزش 20 برگزار گردیده  است .

مهندس فعله گری در پایان سخنانش پرسنل آموزش دیده را زمینه ساز تحول در سازمان ها عنوان کرد و گفت : افراد آموزش دیده می توانند ، نوآوری و خلاقیت بیشتری نسبت به افرادی که آموزش های لازم را ندیده اند داشته باشند که این امر باعث می گردد بهره وری به سرعت افزایش یابد و  زمانی این آموزش اثر بخش خواهد بودکه بصورت پیوسته و برنامه ریزی شده باشد تا پاسخگوی اهداف  استراتژیک و کلان در سازمان ها باشد .

 
A+ A-