شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛ حراست چشم بینای سازمان هاست و مسئولیت شناسایی و پیشگیری از چالش ها را به عهده دارد
احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در جلسه ای مشترکی که به مناسبت روز حراست و روز فن آوری اطلاعات با حضور اعضای هیئت رئیسه و هیات مدیره کارکنان واحدهای حراست و فن آوری اطلاعات در روز شنبه مورخ بیست و سوم تیرماه در سالن جلسات این شرکت برگزار شد اظهار داشت : حراست چشم بینای سازمان هاست و مسئولیت شناسایی و پیشگیری از چالش ها را به عهده دارد .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستانٰ مهندس احمد فعله گری در این جلسه 2 ساعته که در سنندج برگزار گردید  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) گفت: به طور کلی حراست به معنای لغوی آن پاسداری است و این وظیفه حساس شامل حفاظت از تاسیسات و منابع انسانی شاغل در سازمان است و این امر خطیر وظیفه ای بسیار سنگینی است که افراد منتخب باید از حساسیت های این شغل آگاه باشند تا بتوانند وظایف محوله را به خوبی اجراء نمایند.

وی در ادامه به عملکرد شرکت گاز استان کردستان اشاره کرده و گفت : استان کردستان دارای 33 شهر است که همه ی این شهرها به شبکه گازسراسری متصل است که ضریب نفوذ گاز طبیعی در دو بخش جمعیت شهری و روستایی استان 100 درصد است و اولین استان سبز کشور محسوب می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه گفت : حراست می تواند مشاوران امنیتی خوبی برای سطوح مدیریتی مجموعه باشند ، و به لحاظ شخصیتی بایستی دارای درایت و روشن بینی خوبی باشند.

در ادامه این جلسه مهندس فعله گری در مورد نقش حساس حراست  اظهار داشتند: حراست ها نقش حساس در مورد شناسایی نقاط قابل بهبود و آسیب پذیر داشته و می توانند با عمکرد به موقع و تشخیص نقاط آسیب پذیر در جهت  رفع آنها اقدام و تبدیل به فرصت بهبود کنند .

این مقام مسئول افزود: با شناسایی عوامل آسیب پذیر در سازمانها می توان سلامت کاری کارکنان را تضمین  و با ایجاد محیط امن و شاد برای کارکنان به افزایش روحیه نشاط و شادابی آنان کمک و به بهره وری ، اثربخشی و افزایش راندمان سازمان کمک شایانی نمود.

وی خاطر نشان کرد: کارکنان حراست امین مردم ، کارکنان و مدیران سازمانها بوده و می توانند با شناسایی منشاء نارضایتی و با ارائه راهکارهای عملی و پیشنهادات سازنده ، مدیران سازمانها را در ارائه خدمات مطلوب به مردم یاری دهند.

در ادامه جلسه مهندس فعله گری به واحد مهم دیگری در سازمان ها اشاره کرد و گفت : یکی دیگر از واحد های مهم و حساس سازمان ها که نقش بی بدیلی دارد واحد فن آوری اطلاعات می باشد از آنجایی که تکنولوژی اطلاعات (فناوری اطلاعات) به عنوان محور توسعه جوامع و سازمانها مطرح است، بنابراین طراحی ساختار آن نیازمند ژرف اندیشی و تامل، همراه با ارائه مدل مناسب و بررسی مدلهای موجود در سازمان های داخلی و خارجی است.

فعله گری واحد فن آوری اطلاعات را دارای ارزش ویژه ای در سازمان ها ذکر کرد و اضافه کرد: واحد فن آوری وظیفه حساس و مهمی در زمینه جلوگیری از حملات سایبری به عهده دارد و در بیان این حساسیت بایستی به این نکته اشاره کرد که اگر شبکه های ارتباطی مورد حمله واقع گیرند تبعات آن علاوه بر سازمان جامعه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر حراست و فن آوری اطلاعات با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد. 

 
A+ A-