شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
کلاس آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی در شرکت گاز استان کردستان در دو روز برگزار گردید
کلاس آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی برای کارکنان شرکت گاز استان کردستان در روزهای سه شنبه مورخ هشتم و چهارشنبه مورخ نهم خرداد ماه در سالن اجتماعات این شرکت با حضور مدیر عامل و هیئت رئیسه و روسای نواحی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری مدیر عامل در حین برگزاری این کلاس آموزشی اظهار داشت : آموزش جریانی است که طی آن کارکنان دانش، مهارت و نگرش‌های مناسب برای ایفای نقش خاصی را می‌آموزند. به عبارت دیگر آموزش کارکنان به فعالیت‌های یادگیری ساختار یافته‌ای اشاره دارد که عملکرد کارکنان، بهره‌وری، رضایت شغلی و اثربخشی را بهبود می‌بخشد.

فعله گری برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های آموزشی را یکی از اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان برشمرد و گفت : در سال 1402 در مجموع 49 هزار و 931 نفر ساعت کلاس آموزشی برای کلیه کارکنان برگزار گردید .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان آنالیز کلاس های برگزار شده را این گونه تشریح کرد: برای کارکنان رسمی 23 هزار و 478 نفر ساعت با میانگین سالانه سرانه 90 ساعت ، کارکنان پیمانکاری 22 هزار و 467 نفر ساعت با میانگین سالانه سرانه 24 ، برای پرسنل قرارداد مستقیم 1 هزار و 954 نفر ساعت میانگین سالانه سرانه 48 ساعت و برای پرسنل قرارداد مدت معین 2 هزار و 32 نفر ساعت کلاس تشکیل شده است.

فعله گری یادآور شد : هدف سال 1402 در تشکیل کلاس ها 45 مورد بوده که با تلاش و کوشش واحد منابع انسانی و آموزش شرکت گاز استان کردستان در نهایت 110 کلاس آموزشی تشکیل گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : برنامه ریزی سال جاری برای برگزاری کلاس های آموزشی 55 دوره می باشد که تاکنون 30 دوره آموزشی تشکیل شده که 16 دوره آموزشی براساس تقویم آموزشی و 14 دوره هم خارج از برنامه و دوره های پیش بینی شده تشکیل شده است .

لازم به ذکر است مدرس دوره آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی دکتر فریدون احمدی از اساتید دانشگاه پیام نور بوده است . 

 
A+ A-