شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
اولی زاده مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان؛ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نیاز به ساختار قدرتمند دارند
هوشنگ اولی زاده مدیرروابط شرکت گاز استان کردستان در مراسمی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضوردکتر زارعی کوشا استاندار، دکتر مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی و دکتر رشیدی پور معاون منابع انسانی استانداری کردستان در محل سالن همایش های استانداری در روز شنبه مورخ 29 اردیبهشت ماه برگزار شد روابط عمومی ها را ویترین هر سازمان برشمرد و آن را نشان دهنده میزان رشد و بالندگی آن سازمان دانست .

 اولی زاده افزود : در جهان امروزی داشتن مهارت و دانش  و ارتباط عمومی بالا با سایر افراد نقش بسیار مهم و ویژه ای در توسعه موقعیت های خاص و پیشرفت سازمان ها  دارد و روابط عمومی به معنای مدیریت روابط و انتقال اطلاعات میان افراد و یا سازمان های مختلف است ، به طور کلی روابط عمومی مجموعه ای از تلاش های فرد و یا سازمانی است، که می خواهد ارتباطی موثر با دیگران برقرار نماید.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان هم در ادامه سخنان خود ،‌ با انتقاد از نحوه اهمیت دادن به روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: روابط عمومی‌ها ویترین سازمان ها هستند و مسئولان باید شرایط مصداق عینی این تعریف را فراهم کنند.

وی منابع موجود و در اختیار روابط عمومی ها را بسیار اندک ذکر کرد و افزود: انجام مسئولیت های اجتماعی دستگاه های اجرایی و ایجاد اعتماد در سازمان‌ها نیاز به روابط عمومی قوی و ساختارمند دارد.

اولی زاده عنوان کرد: روابط عمومی به 3 دسته تقسیم می شوند 1- روابط عمومی های توجیه گر که فقط جنبه تبلیغی دارند و دستاوردهای سازمان خود را منعکس می کنند 2- روابط عمومی ها تبین گر که تدوین گر یک مدیریت ارتباطی است که در بیان اطلاعات همسوبا مدیریت پیش می رود 3- روابط عمومی تحلیل گر که با توجه به فلسفه وجودی سازمان اهداف اصلی و فرعی حرکت می کند و دارای برنامه های ادواری ، منظم روزانه ، هفتگی ، ماهیانه ، فصلی و سالانه است .

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت : در عصر ارتبالات روابط عمومی موفق است که دارای سازمان متشکل و قوی ، ساختارمنظم ، منابع انسانی متخصص ، بودجه لازم برای ساختن محتوا ، خلاقیت و نوآوری باشد و باید از روابط عمومی  توجیه گر به سمت روابط عمومی تحلیل‌گرا پیشرفت نماید.

 
A+ A-