اولی زاده مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان؛ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نیاز به ساختار قدرتمند دارند
اولی زاده افزود : در جهان امروزی داشتن مهارت و دانش و ارتباط عمومی بالا با سایر افراد نقش بسیار مهم و ویژه ای در توسعه موقعیت های خاص و پیشرفت سازمان ها دارد و روابط عمومی به معنای مدیریت روابط و انتقال اطلاعات میان افراد و یا سازمان های مختلف است ، به طور کلی روابط عمومی مجموعه ای از تلاش های فرد و یا سازمانی است، که می خواهد ارتباطی موثر با دیگران برقرار نماید.
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان هم در ادامه سخنان خود ، با انتقاد از نحوه اهمیت دادن به روابط عمومیها در دستگاههای اجرایی استان گفت: روابط عمومیها ویترین سازمان ها هستند و مسئولان باید شرایط مصداق عینی این تعریف را فراهم کنند.
وی منابع موجود و در اختیار روابط عمومی ها را بسیار اندک ذکر کرد و افزود: انجام مسئولیت های اجتماعی دستگاه های اجرایی و ایجاد اعتماد در سازمانها نیاز به روابط عمومی قوی و ساختارمند دارد.
اولی زاده عنوان کرد: روابط عمومی به 3 دسته تقسیم می شوند 1- روابط عمومی های توجیه گر که فقط جنبه تبلیغی دارند و دستاوردهای سازمان خود را منعکس می کنند 2- روابط عمومی ها تبین گر که تدوین گر یک مدیریت ارتباطی است که در بیان اطلاعات همسوبا مدیریت پیش می رود 3- روابط عمومی تحلیل گر که با توجه به فلسفه وجودی سازمان اهداف اصلی و فرعی حرکت می کند و دارای برنامه های ادواری ، منظم روزانه ، هفتگی ، ماهیانه ، فصلی و سالانه است .
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت : در عصر ارتبالات روابط عمومی موفق است که دارای سازمان متشکل و قوی ، ساختارمنظم ، منابع انسانی متخصص ، بودجه لازم برای ساختن محتوا ، خلاقیت و نوآوری باشد و باید از روابط عمومی توجیه گر به سمت روابط عمومی تحلیلگرا پیشرفت نماید.