شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
درفرآیند ممیزی ایزو؛شرکت گاز استان کردستان موفق به نگهداشت و بهبود 10 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گردید
مدیر عامل شرکت گاز کردستان هدف از دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریت (ایزو) افزایش اثربخشی ذکر کرد و اظهار داشت : دریافت گواهینامه های ایزو به این دلیل است که اخذ این گواهینامه ها به شما کمک می‌کند تا کلیه‌ی فرایندهای ارائه خدمات سازمان را فهرست کرده وبا بازبینی مجدد آن ها را به سوی اثربخشی مطلوب تر هدایت و افزون ‌براین فرصت عالی به شما می‌دهد تا تمام فرایندها، وظایف و مسئولیت‌های سازمان را برای همه ی ذینفعان بطور شفاف و روشن بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، مهندس احمد فعله گری سیستم های مدیریت یکپارچه را مفید دانست و گفت : امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بازار رقابتی شدیدی در دنیا به وجود آمده است ، به همین دلیل شرکت‌ها باید خود را با تغییرات تکنولوژی تطبیق داده و راندمان خود را به بالاترین حد ممکن برسانند شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی هموار سازد و این امر تعهد همه‌ی کارکنان درون سازمان را افزایش می‌دهد.

وی افزود: شرکت‌ها و موسساتی که اقدام به اخذ ایزو می‌کنند خود را به جامعه و مشتریان متعهد می‌دانند و در تلاش هستند تا محصول و خدمتی را ارائه نمایند که منطبق با خواسته مشتریان و خود سازمان و بخصوص متناسب با شرایط بین‌المللی استاندارد باشد.

این مقام مسئول بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیره سازی این دانش در جهت تحقق اهداف استراتژیک  در راستای تحقق سند استراتژیک سازمان اقدام نمائیم.

مهندس فعله گری در ادامه اظهاراتش افزود: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامه ریزی های صورت گرفته ممیزی خارجی برای دریافت گواهینامه های مد نظر شرکت جلسات و آموزش های مرتبط و طبق برنامه زمان بندی شده توسط ارزیابان شرکت توف اینترسرت برگزارگردید.

 مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد اقدامات انجام گرفته برای تمدید گواهینامه های مدیریتی ؛ گفت : در راستای نگهداشت و بهبود گواهینامه های مد نظر شرکت استان کردستان در سال 1402 تعداد 145 جلسه درون سازمانی برگزارگردید و این شرکت موفق شد 10 گواهینامه مدیریتی شامل استانداردهای تضمین کیفیت  ISO 9001:2015، استاندارد مدیریت محیط زیست   ISO14001:2015   ، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS:2015  ، استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001: 2018 ، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 ، استاندارد سنجش رضایت مندی ذینفعان  ISO 10004:2018، استاندارد فرآیند آموزش ISO10015 : 2019 ، استاندارد ISO26000:2018 مسئولیت اجتماعی  و استاندارد مدیریت ریسک ISO 31000:2018 است تمدید کند.

لازم به توضیح است دریافت 2 گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2018 که در رابطه با مشتریان برون سازمانی  و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع می باشد که از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و این امر باعث  می گردد سطح رضایت مندی کل ذی نفعان شرکت گاز استان کردستان تقویت گردد.

فعله گری استانداردهای رضایت مندی و رسیدگی به شکایات ذی نفعان را برای سازمان ها ضروری دانست و تصریح کرد : این شرکت با هدف افزایش هرچه بیشتر رضایت‌مندی مشتریان و اثربخشی و کارآمدی هرچه بهتر سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و نظرسنجی از ذینفعان منطبق با نیازها، مقتضیات و استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و پیاده‌سازی ساختار و فرآیندهای مذکور طبق استاندارد مدیریت رضایت مندی مشتریان و ذی نفعان و پاسخگویی به شکایات (ISO 10002& ISO 10004) نموده و طی ممیزی‌های صورت گرفته موفق به نگهداشت و بهبود گواهینامه های مورد اشاره گردید.

شرکت گاز استان کردستان جهت حفظ ، توسعه و رضایت‌مندی ذینفعان اهتمام ویژه داشته و برای سنجش میزان رضایت آنان هر سال از طریق پیمانکار مشاور طرح سنجش میزان رضایت ذینفعان را اجراء می نماید .

 
A+ A-