درفرآیند ممیزی ایزو؛شرکت گاز استان کردستان موفق به نگهداشت و بهبود 10 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گردید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، مهندس احمد فعله گری سیستم های مدیریت یکپارچه را مفید دانست و گفت : امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بازار رقابتی شدیدی در دنیا به وجود آمده است ، به همین دلیل شرکتها باید خود را با تغییرات تکنولوژی تطبیق داده و راندمان خود را به بالاترین حد ممکن برسانند شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی هموار سازد و این امر تعهد همهی کارکنان درون سازمان را افزایش میدهد.
وی افزود: شرکتها و موسساتی که اقدام به اخذ ایزو میکنند خود را به جامعه و مشتریان متعهد میدانند و در تلاش هستند تا محصول و خدمتی را ارائه نمایند که منطبق با خواسته مشتریان و خود سازمان و بخصوص متناسب با شرایط بینالمللی استاندارد باشد.
این مقام مسئول بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیره سازی این دانش در جهت تحقق اهداف استراتژیک در راستای تحقق سند استراتژیک سازمان اقدام نمائیم.
مهندس فعله گری در ادامه اظهاراتش افزود: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامه ریزی های صورت گرفته ممیزی خارجی برای دریافت گواهینامه های مد نظر شرکت جلسات و آموزش های مرتبط و طبق برنامه زمان بندی شده توسط ارزیابان شرکت توف اینترسرت برگزارگردید.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد اقدامات انجام گرفته برای تمدید گواهینامه های مدیریتی ؛ گفت : در راستای نگهداشت و بهبود گواهینامه های مد نظر شرکت استان کردستان در سال 1402 تعداد 145 جلسه درون سازمانی برگزارگردید و این شرکت موفق شد 10 گواهینامه مدیریتی شامل استانداردهای تضمین کیفیت ISO 9001:2015، استاندارد مدیریت محیط زیست ISO14001:2015 ، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS:2015 ، استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001: 2018 ، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 ، استاندارد سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2018، استاندارد فرآیند آموزش ISO10015 : 2019 ، استاندارد ISO26000:2018 مسئولیت اجتماعی و استاندارد مدیریت ریسک ISO 31000:2018 است تمدید کند.
لازم به توضیح است دریافت 2 گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2018 که در رابطه با مشتریان برون سازمانی و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع می باشد که از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و این امر باعث می گردد سطح رضایت مندی کل ذی نفعان شرکت گاز استان کردستان تقویت گردد.
فعله گری استانداردهای رضایت مندی و رسیدگی به شکایات ذی نفعان را برای سازمان ها ضروری دانست و تصریح کرد : این شرکت با هدف افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان و اثربخشی و کارآمدی هرچه بهتر سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و نظرسنجی از ذینفعان منطبق با نیازها، مقتضیات و استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و پیادهسازی ساختار و فرآیندهای مذکور طبق استاندارد مدیریت رضایت مندی مشتریان و ذی نفعان و پاسخگویی به شکایات (ISO 10002& ISO 10004) نموده و طی ممیزیهای صورت گرفته موفق به نگهداشت و بهبود گواهینامه های مورد اشاره گردید.
شرکت گاز استان کردستان جهت حفظ ، توسعه و رضایتمندی ذینفعان اهتمام ویژه داشته و برای سنجش میزان رضایت آنان هر سال از طریق پیمانکار مشاور طرح سنجش میزان رضایت ذینفعان را اجراء می نماید .