شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛تخفیف 50 میلیارد تومانی قبوض گاز برای مشترکان کردستانی به ثبت رسیده است
مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ارتباط با دستور رئیس جمهور برای اعمال 70 درصدی تخفیف قبوض گاز مشترکان در کشور گفت: در قالب همین دستورالعمل، 50 میلیارد تومان تخفیف شامل مشترکان گاز استان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله‌گری روز دوشنبه در همایش سالیانه دبیران و طلایه‌داران معروف شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با عنوان "فریضتین، تبیین عملکرد و نهادینه سازی الگوی مصرف انرژی" در سنندج که به میزبانی شرکت گاز استان کردستان برگزار شد ؛ اظهار داشت: 813 هزار قبض جدید بر اساس اعمال 70 درصدی تخفیف مورد نظر رئیس جمهور در کردستان برای 2 ماه اخیر صادر شد.

وی مصرف گاز استان در سال جاری را سه میلیارد و 500 میلیون مترمکعب عنوان کرد و یادآور شد: در سه ماه گذشته و با وجود سرمای شدید، هیچگونه افت فشار یا قطعی گاز در استان گزارش نشد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان 80 درصد مصرف گاز استان را در فصل سرد مربوط به بخش خانگی اعلام کرد و گفت: در سه ماهه گذشته، با هدف کنترل مصرف گاز، 15 هزار و 700 مورد بازدید از ادارات و 2 هزار و 570 مورد بازدید از مشترکان بخش خصوصی انجام شد.

فعله‌گری از ثبت نام هزار و 100 مشترک برای بهینه‌سازی موتورخانه خبر داد و ادامه داد: از این تعداد، تاکنون موتورخانه 404 مشترک بهینه‌سازی و اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه گاز طبیعی تکمیل کننده چرخه حفاظت از محیط زیست است، افزود: باید با رعایت صرفه جویی و مصرف بهینه گاز، این ثروت ملی را برای آیندگان حفظ کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه در سال جاری تمام تمهیدات لازم برای ورود به فصل سرد اندیشده شده بود و تمام نیروها و تجهیزات در آمادگی کامل بسر می بردند اضافه کرد : در سال جاری و با ورود به فصل سرما که از اواسط آذرماه شروع و به مدت 2 ماه سرمای فراگیر و بارش نعمت های الهی ادامه داشت بیش از 1 هزار نفر از نیروهای شرکت گاز استان کردستان با آمادگی کامل در حال آماده باش بوده و مشغول خدمت رسانی به مشترکین بودند و با یاری خداوند و تلاش همکاران هیچ گونه قطعی گاز گزارش نگردید.  

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان هم در این آیین اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در شرایط کنونی شناساندن فرهنگ ایران اسلامی به نسل جوان و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

محمود الله مرادی با بیان اینکه برخی از قدرت الهی ناامید هستند که البته اشتباه است، ادامه داد: یقین بدانید همه فتنه‌های دشمنان علیه رزمندگان اسلام ریشه‌کن خواهد شد.

وی یادآور شد: دشمن همه تلاش خود را بکار گرفته تا از طریق فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای، نسل جوان را به خود جذب و علیه نظام اسلامی وارد جنگ کند، همان کاری که در اغتشاشات اخیر دنبال آن بود اما با هوشیاری مردم خنثی شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه نسل جوان، از جنایت‌های دشمنان مطلع نیستند، اظهار کرد: دشمن از ابزار رسانه و در فضای مجازی، کاری کرده که منکر، معروف و معروف تبدیل به منکر شود.

در حال حاضر 99 درصد جمعیت کردستان، 33 شهر و هزار و 573 روستای استان از گاز طبیعی برخوردار است.

 
A+ A-