شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
درفرآیند ممیزی ایزو؛شرکت گاز استان کردستان موفق به نگهداشت و بهبود 9 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گردید
مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت :هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه های ایزو به این دلیل است که اخذ این گواهینامه ها به شما کمک می‌کند تا کلیه‌ی فرایندهای ارائه خدمات سازمان را فهرست کرده وبا بازبینی مجدد آن ها را بهبود ببخشید و افزون ‌براین فرصت عالی به شما می‌دهد تا تمام فرایندها، وظایف و مسئولیت‌های سازمان خود را برای همه روشن و قابل مشاهده کنید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، مهندس احمد فعله گری در باره مطلب فوق اظهار داشت: شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی هموار سازد و این امر تعهد همه‌ی کارکنان درون سازمان را افزایش می‌دهد.

وی افزود: استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده و باعث می گردد مدیریت دانش جاری سازی گردد  ، علاوه بر این، هر استاندارد ایزو توجه زیادی به بهبود مستمر دارد و در مجموع با اخذ ایزو مرتباً پیشرفت کرده و عملکرد همچنان بهبود می‌یابد..

این مقام مسئول بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیره سازی این دانش در جهت تحقق اهداف استراتژیک حرکت نمائیم.

مهندس فعله گری در ادامه اظهاراتش افزود: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامه ریزی های صورت گرفته برای دریافت گواهینامه های مد نظر شرکت جلسات و آموزش های مرتبط و طیق برنامه زمان بندی شده برگزارشده است .

 مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد اقدامات انجام گرفته برای تمدید گواهینامه های مدیریتی ؛ گفت : در راستای نگهداشت و بهبود گواهینامه های مد نظر شرکت استان کردستان در سال 1401 تعداد 18جلسه برگزارگردید و این شرکت موفق شد 9 گواهینامه مدیریتی را تمدید کند که شامل استانداردهای تضمین کیفیت  ISO 9001:2015، استاندارد مدیریت محیط زیست   ISO14001:2015   ، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS:2015  ، استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001: 2018 ، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 ، استاندارد سنجش رضایت مندی ذینفعان  ISO 10004:2018، استاندارد فرآیند آموزش ISO10015 : 2019 ، و استاندارد مدیریت ریسک ISO 31000:2018 است که زمینه را جهت رسیدن به اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان را فراهم نموده است .

لازم به توضیح است دریافت 2 گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2018 که در رابطه با مشتریان برون سازمانی می باشد از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و این امر باعث    می گردد ارتباط برون سازمانی شرکت گاز استان کردستان با محیط بیرونی تقویت گردد.

فعله گری استانداردهای رضایت مندی و رسیدگی به شکایات ذی نفعان را برای سازمان ها ضروری دانست و تصریح کرد : این شرکت با هدف افزایش هرچه بیشتر رضایت‌مندی مشتریان و اثربخشی و کارآمدی هرچه بهتر سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و نظرسنجی از ذینفعان منطبق با نیازها، مقتضیات و استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و پیاده‌سازی ساختار و فرآیندهای مذکور طبق استاندارد مدیریت رضایت مندی مشتریان و ذی نفعان و پاسخگویی به شکایات (ISO 10002& ISO 10004) نموده و طی ممیزی‌های صورت گرفته موفق به نگهداشت و بهبود گواهینامه های مورد اشاره گردید.

شرکت گاز استان کردستان جهت حفظ، توسعه و رضایت‌مندی مشتریان باارزش خویش اهتمام ویژه داشته و علیرغم رضایت بسیار بالای مشتریان از خدمات این شرکت، همواره پذیرای نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان ارزشمند خود بوده است و این موارد را فرصت باارزشی برای بهبود فرآیندها، محصولات و خدمات خود می‌داند.

 
A+ A-