درفرآیند ممیزی ایزو؛شرکت گاز استان کردستان موفق به نگهداشت و بهبود 9 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گردید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، مهندس احمد فعله گری در باره مطلب فوق اظهار داشت: شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی هموار سازد و این امر تعهد همهی کارکنان درون سازمان را افزایش میدهد.
وی افزود: استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده و باعث می گردد مدیریت دانش جاری سازی گردد ، علاوه بر این، هر استاندارد ایزو توجه زیادی به بهبود مستمر دارد و در مجموع با اخذ ایزو مرتباً پیشرفت کرده و عملکرد همچنان بهبود مییابد..
این مقام مسئول بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیره سازی این دانش در جهت تحقق اهداف استراتژیک حرکت نمائیم.
مهندس فعله گری در ادامه اظهاراتش افزود: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامه ریزی های صورت گرفته برای دریافت گواهینامه های مد نظر شرکت جلسات و آموزش های مرتبط و طیق برنامه زمان بندی شده برگزارشده است .
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد اقدامات انجام گرفته برای تمدید گواهینامه های مدیریتی ؛ گفت : در راستای نگهداشت و بهبود گواهینامه های مد نظر شرکت استان کردستان در سال 1401 تعداد 18جلسه برگزارگردید و این شرکت موفق شد 9 گواهینامه مدیریتی را تمدید کند که شامل استانداردهای تضمین کیفیت ISO 9001:2015، استاندارد مدیریت محیط زیست ISO14001:2015 ، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS:2015 ، استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001: 2018 ، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 ، استاندارد سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2018، استاندارد فرآیند آموزش ISO10015 : 2019 ، و استاندارد مدیریت ریسک ISO 31000:2018 است که زمینه را جهت رسیدن به اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان را فراهم نموده است .
لازم به توضیح است دریافت 2 گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002:2018 و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2018 که در رابطه با مشتریان برون سازمانی می باشد از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و این امر باعث می گردد ارتباط برون سازمانی شرکت گاز استان کردستان با محیط بیرونی تقویت گردد.
فعله گری استانداردهای رضایت مندی و رسیدگی به شکایات ذی نفعان را برای سازمان ها ضروری دانست و تصریح کرد : این شرکت با هدف افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان و اثربخشی و کارآمدی هرچه بهتر سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و نظرسنجی از ذینفعان منطبق با نیازها، مقتضیات و استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و پیادهسازی ساختار و فرآیندهای مذکور طبق استاندارد مدیریت رضایت مندی مشتریان و ذی نفعان و پاسخگویی به شکایات (ISO 10002& ISO 10004) نموده و طی ممیزیهای صورت گرفته موفق به نگهداشت و بهبود گواهینامه های مورد اشاره گردید.
شرکت گاز استان کردستان جهت حفظ، توسعه و رضایتمندی مشتریان باارزش خویش اهتمام ویژه داشته و علیرغم رضایت بسیار بالای مشتریان از خدمات این شرکت، همواره پذیرای نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان ارزشمند خود بوده است و این موارد را فرصت باارزشی برای بهبود فرآیندها، محصولات و خدمات خود میداند.