شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
پیام مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
هفده مرداد، روزی است به نام عدالت‌خواهان عدالت‌جو، حق‌گویان صادق و دلسوزان آگاهی‌بخش. مجاهدانی که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند تا راه را برای رسیدن به آزادگی و ایمان از مسیر آگاهی و اندیشه هموار سازند.

روز خبرنگار، فرصتی است برای تکریم صاحبان قلم که در راه حق و حقیقت می‌نویسند و با پاس‌داری از ارزش‌های ایرانی و اسلامی، وحدت ‌بخش آحاد مختلف مردم برای رسیدن به ایرانی آباد و سربلند می‌شوند.

امسال، هفده مرداد، سالروز شهادت شهید عرصه خبر، محمود صارمی که به نام خبرنگار مزین شده مقارن است با عاشورای حسینی ، و چه نیکوست تقارن این دو روز. خبرنگاران، پیام‌آوران راستی هستند و عاشورا تجلی اسلام عزت‌بخش و تسلیم‌ناپذیر برابر اخلاق ذلت و تسلیم‌پذیر.

آنچه خبرنگاران و جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی را به میدان آورده، حرکت در پرتوی پیام عاشوراست. حفظ ارزش‌ها، روشن ساختن راه حیات طیبه بشریت و بیمه جامعه به اندیشه ناب حسینی.

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود‌ صارمی و روز خبرنگار، فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهّد رسانه‌های آشنا به رسالت شغل مقدّس اطلاع رسانی برای آگاهی‌بخشی و بصیرت بخشی به ملّت بزرگ و فهیم ایران، بویژه در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و حسّاس میهن اسلامی به شمار می‌رود.

اینجانب روز خبرنگار را به همه خبرنگاران شرافتمندی که همواره در اطلاع رسانی صحیح و دلسوزانه تلاش می کنند تبریک عرض نموده و برای این مجاهدان بی ادعا آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق عزتمندانه از درگاه حضرت احدیت دارم.

 
A+ A-