شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
میز خدمت و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان کردستان همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری برگزار گردید
همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت به استان کردستان ، میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با استقرار در شرکت گاز استان کردستان در روزهای پنج شنبه مورخ شانزدهم و جمعه مورخ هفدهم تیرماه سال جاری برای رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی تشکیل گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ؛ میز خدمت وزارت نفت با محوریت مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت وهیئت همراه در محل سایت اداری شهرستان سنندج و گازرسانی منطقه 1 شرکت گاز استان کردستان و با حضور مدیران استانی وزارت نفت به منظور رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به سوالات مردمی تشکیل گردید.

در حاشیه برگزاری این میزخدمت احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد مزایای پاسخگویی چهره به چهره با مردم گفت : ایجاد میز خدمت در این سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع، آسان سازی و شتاب بخشی در پیگیری ها و ارائه پاسخ مناسب، کاستن از تردد و اتلاف وقت و کاهش هزینه ها صورت می پذیرد.

وی افزود : تلاش در جهت افزایش پاسخگویی، شفاف سازی و تقویت سازو کارهای کنترلی و مدیریت یکپارچه امور ، نظارت بر نحوه اطلاع رسانی به موقع در خصوص ضوابط و مقررات ابلاغی و اخلاق مداری کارکنان شرکت با هدف تکریم ارباب رجوع ، در راستای اجرای هرچه بهتر ضوابط از رئوس برنامه های کاری و اهداف استراتژیک شرکت گار استان کردستان می باشد.

فعله گری بازبینی فرآیندهای ارائه خدمات به مشترکین را زمینه ساز تحول دانست و بیان داشت : برنامه ریزی جهت انجام بازرسی های مدون و منظم دوره ای با تعیین قلمرو موضوعی ، محیطی و زمانی و ارائه بازخوردهای به هنگام و اثربخش ، نظارت بر مدیریت ها و واحدهای شرکت با هدف تشخیص نقاط قابل بهبود در روش های اجرا و شیوه های کنترل فعالیت ها را جزء ضرویات دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه این اقدام به طور یقین رضایتمندی کارکنان بخش های مختلف شرکت و همچنین مراجعه کنندگان خارج از شرکت را در پی دارد، اظهار کرد: ایجاد و پیاده سازی سیستم های سنجش رضایت مندی مشتری به عنوان مهمترین شاخص در امر بهبود عملکرد از نیازهای اساسی سازمان های امروزی به شمار می رود و بهبود احساس رضایت شغلی کارکنان مربوط به سازمان و محیط کار و ارضای نیازهای مادی و معنوی و احساس آرامش آنان زمینه ساز ارائه خدمات بهتر از سوی کارکنان به مشتریان است .

گفتنی است میز خدمت وزارت نفت طی دو روز برگزار گردید و مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ، مدیران منطقه 7 و 8 عملیات انتقال گاز ، مدیر خطوط لوله نفت کرمانشاه ، مدیر اتیلن غرب کشور ، کارشناسان و همکاران بخش های مختلف وزارت نفت شاغل در استان کردستان  طی استقرار در شرکت گاز پاسخگوی سوالات مراجعین بوده اند.

در پایان مدیرکل اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت، طی جلسه ای با حضور مدیران صنعت نفت استان از زحمات و تلاش مجموعه صنعت نفت در استان کردستان تشکر و قدردانی  نمود.

 
A+ A-