شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
دیدار عمومی مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با مراجعان با حضور بازرسان شرکت ملی گاز انجام گرفت
مطابق برنامه هفتگی ملاقات های مردمی مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان درراستای رسیدگی به درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات ذی نفعان در روز دوشنبه مورخ ششم تیرماه سال جاری با حضور بازرسان شرکت ملّی گاز ایران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری مدیر عامل در مورد دیدار حضوری و چهره با چهره با ارباب رجوع گفت : برنامه ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین از برنامه های مهم و مردمی بوده که روزهای دوشنبه هرهفته انجام می شود که در این رابطه هم    استانی های گرامی ، مشکلات و درخواستهای مورد نظر خود را بصورت حضوری بیان نموده و این درخواست ها به واحد های متولی ارسال و مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

فعله گری اظهارداشت: درطول هرهفته بخش زیادی از ملاقات با مردم ، پیمانکاران و حتی با همکاران نیز بدون هماهنگی قبلی صورت می گیرد که در این راستا نیز به موارد مطروحه رسیدگی می شود.

در این برنامه، مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با تعدادی از مراجعین نفر بصورت چهره به چهره و با رعایت الزمات و پروتکل های بهداشتی، ملاقات نموده و به طور مستقیم به درخواست های ایشان رسیدگی کرد.

در این ملاقات بازرسین اعزامی از امور بازرسی شرکت ملّی گاز ایران نیز که برای بررسی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی به شرکت عزیمت نموده، حضور داشته و از نزدیک شاهد روند اجرای برنامه ملاقات های عمومی مدیرعامل و رسیدگی به درخواست ها بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد ملاقات عمومی سه ماهه اول سال جاری اظهار داشت : درسه ماهه نخست سال جاری تعداد 8 جلسه ملاقات عمومی در این شرکت انجام شده که در همین رابطه 46 مورد ملاقات حضوری صورت پذیرفته است که مشترکین عزیز درساعت تعیین شده درشرکت حضوریافته و درخواستها و مطالبات خود را ارائه و مورد بررسی قرار گرفته است.

فعله گری هدف از انجام دیدارهای حضوری با مردم را ، ضمن بررسی درخواستها در حوزه های گازرسانی و خدمات رسانی ، بهبود وضعیت خدمات رسانی و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به مطالبات مشترکین ، احترام و تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت مندی مردم عزیز عنوان کرد.

   مدیرعامل شرکت گازاستان کردستان با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هرهفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدارمردمی اختصاص یافته و تمامی مشترکین شرکت گاز و متقاضیان و گروههای ذینفع می توانند طی هماهنگی با دفتر مدیریت ، تعیین وقت نموده و درساعت مقرر بصورت حضوری مشکلات خود را مطرح تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

لازم به ذکر است بازرسان شرکت ملی گاز ایران در مدت حضور خود در استان کردستان از نواحی و واحدهای مختلف ستادی و عملیاتی بازدید و از نزدیک نحوه خدمت رسانی را رصد کردند. 

 
A+ A-