شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در دیدار با کارکنان ناحیه قروه ؛مردم داری باید در راس همه ی امورات شرکت گاز استان کردستان قرار داشته باشد
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به همراه گرشاسبی معاون بهره برداری ، ناصری رئیس بهره برداری شهرستان ها و اولی زاده رئیس روابط عمومی روز ‌شنبه مورخ هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری از بخش‌های مختلف گازرسانی ناحیه قروه بازدید به عمل آوردند.

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله گری در جلسه ای که با کارکنان ناحیه قروه برگزار گردید گفت : مردم داری و تکریم ارباب رجوع ، باید در راس امورات کاری همه ما قرار گیرد‌ و باید دستیابی به اهداف تحول و تعالی سازمانی در زمینه رضایت ارباب رجوع جزء اصول اولیه کاری ما باشد.

وی افزود :  یکی از ضرورت های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی "مردم داری" است، یعنی با مردم بودن، برای مردم بودن، در خدمت دیگران بودن و این امر جز در سایه همراهی و همدردی و همگامی کارکنان عزیز و شریف شرکت گاز استان کردستان محقق نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان شهروندمداری را از اصول اصلی و اساسی سازمان ها عنوان کرد و اظهار داشت : رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان است و از همه همکاران درخواست می گردد تا با سعه صدر و سرعت عمل و با رعایت قوانین و مقررات جهت انجام درخواستهای مردم و مراجعین اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند بنابراین رؤسای ادارات گازرسانی باید با مدیریت نوین ، خدماتی را که در شأن و منزلت مردم شریف استان کردستان است ارائه داده  و این خدمات بایستی سریع و صریح باشد.

وی بیان داشت: تکریم ارباب رجوع و وقت‌گذاری برای شنیدن مشکلات مردم، تکلیف اولویت‌دار همکاران است و تحقق این امر ، امید و رضایتمندی را در جامعه بهبود می بخشد.

فعله گری عنوان داشت: درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت های قابل بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت همراه به درد دل ، درخواست ها ، نظرات و پیشنهادات پرسنل شاغل در ناحیه قروه گوش فرا داده و راهکارهای مناسب و دستورات لازم برای حل آن ها را صادر کردند.

در پایان این جلسه از زحمات شهزاد حنیفی رئیس گازرسانی سابق این ناحیه با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد و منصور رحیمی بعنوان رئیس جدید ناحیه معرفی شد.

لازم به ذکر است ناحیه گازرسانی قروه در مسبر مرکز استان همدان به  استان کردستان قرار دارد و اولین شهرستانی است که در استان کردستان در سال 1371 به شبکه سراسری گاز متصل گردیده و اولین روستای گازدار و اولین شهرستان سبز استان کردستان می باشد.

 
A+ A-