شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
395 موضوع در سال 1400 در جلسات هیئت مدیره شرکت گاز استان کردستان مورد بررسی قرار گرفته است
بیست و نهمین جلسه هیئت مدیره شرکت گاز استان کردستان در روز یکشنبه مورخ هفتم فرودین ماه سال جاری با حضورمهندس احمد فعله گری مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در سالن جلسات شرکت گاز استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری در مورد اهمیت تصمیم گیری و مصوبات جلسه هیئت مدیره چنین گفت :  جلسات هیات مدیره به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم گیرنده هر سازمان نقش به سزایی در موفقیت و شکست یک شرکت دارند، اثر بخشی تصمیمات هیات مدیره و اهمیت آن در پیاده سازی موفق حاکمیت شرکتی بر هیچکس پوشیده نیست هیات مدیره باید از طراحی و اجرای مناسب سازوکارهای برقراری روابط مؤثر با ذینفعان اطمینان یابد.

 وی افزود : در این خصوص استفاده از تمامی کانال های ارتباطی برای ارتباط با ذینفعان مورد استفاده قرار می گیرد  و این عامل ارتباطی باعث می گردد تمامی اهداف استراتژیک سازمان در سطح  بهینه و منطقی اجرایی گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکراز همراهی کارکنان و عوامل اجرایی در دستیابی و تحقق اهداف برنامه ریزی شده یادآور شد : در سال 1400 با همراهی و همدلی مسئولین ، کارکنان ، پیمانکاران و عوامل اجرایی تحقق اهداف استراتژیک سالانه میسر گردید و این عملکرد موجب گردید لبخند رضایت برچهره مردم قدردان استان کردستان نقش ببندد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:از اهداف استراتژیک  سال گذشته برنامه ریزی برای گازرسانی به 90 روستا و 250 واحد صنعتی با ظرفیت سازی 16 هزار متر مکعب ، جذب 19 هزار مشترک جدید ، احداث چندین ساختمان پست امداد و افزایش ظرفیت ایستگاه CGS در شهرستان های سقز ، دیواندره و مریوان  بود که با یاری خداوند و تلاش همکاران و عوامل اجرای تمامی برنامه های پیش بینی شده به بهره برداری رسید و در چند مورد دیگر مثل اشتراک پذیری میزان تحقق اهداف از میزان پیش بینی شده سبقت گرفت .

در ادامه این جلسه مظهر شبلی دبیر هیات مدیره گزارشی از عملکرد این کمیته ارائه داد و گفت : در سال جاری تمامی جلسات پیش بینی شده به صورت منظم و در موعد مقرر برگزار گردید و مصوبات جلسات ضمن ابلاغ به کارکنان و تغذیه در سامانه امور مجامع به سازمان های ذیربط هم ارسال گردیده است.

وی تعداد جلسات برگزار شده را 29 مورد و موضوعات مورد بررسی را 395 مورد اعلام نمود.    
 
A+ A-