شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
رویداد گاز و رسانه برای نخستین بار اسفند ماه امسال در استان کردستان برگزار می‌شود
مهندس احمد فعله گری گفت : نخستین رویداد شرکت گاز استان کردستان و رسانه های استان با حمایت و همکاری استانداری ، خانه مطبوعات ، رسانه هاو نشریات استان ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و صدا وسیمای مرکز استان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری هدف از برگزاری این رویداد را این گونه تشریح کرد : این رویداد فرهنگی با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و رعایت ایمنی در مصرف گاز در روز چهارشنبه مورخ 11 اسفند ماه سال جاری در سالن اجتماعات این شرکت واقع در سایت اداری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می‌توانند در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند» و «عکس»، آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند، افزود: محورهای رویداد شامل گاز، مصرف بهینه و صرفه‌جویی، توسعه گازرسانی در کردستان، گاز و ایمنی، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست و  گسترش گازرسانی به مناطق مرزی استان است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه این رویداد دارای بخش ویژه "گاز و رعایت الزامات ایمنی" است، افزود: شرکت در تمام بخش‌های این رویداد رسانه‌ای آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای هر بخش پنج اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

فعله گری اضافه کرد: آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را دارد که از یکم بهمن‌ماه 1399 تا 30 بهمن 1400 در یکی از نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: آخرین فرصت ارسال آثار، پنجم اسفندماه 1400 و زمان برگزاری اختتامیه هم 11 اسفندماه 1400 است.

در حال حاضر 585 هزار مشترک خانگی، صنعتی و اداری، 100 درصد جمعیت شهری و حدود 97 درصد جمعیت روستایی استان کردستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

 
A+ A-