شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛در شش ماهه اول سال جاری تعداد 8487 مشترک جدید جذب شده است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با هدف توسعه گاز در استان و برخورداری حداکثری مردم از این نعمت الهی، این شرکت گامی فراتر از اهداف تعیین شده در اجرای انشعاب و اشتراک پذیری برداشته و از ابتدای سال 1400 تا پایان شهریور ماه تعداد 8487 انشعاب در نقاط مختلف استان اجرا و نصب کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ؛ احمد فعله گری در مورد توجه و اهمیت به توسعه روستاها اظهارداشت :گرچه خشکسالی‌های پیاپی و جذابیت‌های شهری باعث مهاجرت روستاییان به شهرها در سال های گذشته شد اما توسعه زیرساخت‌های زندگی از جمله آب، برق، گاز، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایر، تقویت امکانات رفاهی نظیر طرح‌های هادی و نوسازی خانه‌های روستایی از تدبیرهای کارساز دولت برای تحقق توسعه پایدار در روستاهاست.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به روند اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی تاکید کرد و افزود: عملیات اجرایی گاز رسانی در 100 روستای استان کردستان در حال اجراست و با گازرسانی به این نعداد روستا تا پایان سال جاری اهداف استراتژیک گاز کردستان در زمینه گازدار شدن روستاهای بالای 20 خانوار محقق خواهد شد.

وی تعداد اشتراک های شش ماهه اول سال را این گونه تشریح کرد: فرودین 982 مورد ، اردیبهشت ماه 1452 ، خرداد ماه 1440 ، تیرماه 1485 مورد ، مرداد ماه 1405 و شهریور ماه 1723 اشتراک پذیری جدید صورت گرفته است.

احمد فعله گری افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش های بی وقفه همکاران و اجرای پروژه های گازرسانی در مسیرهای سخت گذر و کوهستانی در سطح استان، افزایش حجم عملیات برای ارتقا توسعه شبکه و ارتقاء خطوط زیر ساختی و مقاوم سازی تاسیس روستاهای سطح استان همچنین افزایش آگاهی پرسنل در زمینه سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه برای دستیابی به اهداف کلی سازمان از برنامه های این شرکت برای سال 1400 است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش خاطر نشان کرد : نظر به فرارسیدن فصل سرما و نیاز ضروری دسترسی به منابع انرژی پیش بینی می گردد تا پایان سال تعداد مشترکین جدید گاز طبیعی استان از مرز 20 هزار مورد عبور نماید.

 
A+ A-