شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
کفیل رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور؛شرکت گاز استان کردستان نماد واقعی خدمت رسانی و توسعه عدالت اجتماعی است
در روز دوشنبه مورخ بیست و نهم شهریورماه سال جاری ، کفیل رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور به همراه رمضان زاده رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کردستان با مدیریت و اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان کردستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری مدیر عامل  و فرمانده پایگاه بسیج عاشورای گاز کردستان در جلسه ای که با حضور مهمانان و اعضای پایگاه به همین مناسبت برگزارگردید اظهار داشت : محرومیت زدایی از چهره استان کردستان و تلاش در جهت رشد و توسعه آن از عزم جدی و بی وقفه مسئولان شرکت ملی گاز ، تلاش مجموعه مدیریت ، کارکنان و عوامل اجرایی پروژه های گازرسانی نشات می گیرد وبا سنجش شاخص های بهره مندی خانواده های شهری و روستایی استان کردستان از گرمای نعمت گاز طبیعی نشانگر خدمت بی منت و غیرقابل انکار در این حوزه رفاهی است.

وی اضافه کرد : گازرسانی به روستاها و مناطق دورافتاده نشان روشنی از خدمت‌رسانی بی‌منت مسئولانی است که شب و روز تلاش می‌کنند تا رفاه و امکانات در سطح کشور توسعه یابد ، به خصوص اگرارائه خدمات به مردم شریف ، غیور و مرزداران استان کردستان باشد که با جانفشانی های فراوان و دادن هزاران شهید و جانباز دین خود را برای حفظ تمامیت ارضی کشور ادا نموده اند.

فعله گری در ادامه سخنان خود گزارشی آماری از میزان گازرسانی در استان ارائه داد و گفت : در حال حاضر 1425 روستا با ضریب نفوذ نود و شش و نیم درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی و 32 شهر باضریب نفوذ 100 در جمعیت شهری به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان اظهاراتش خاطر نشان کرد: از 1560 روستای قابلیت گازرسانی ، تعداد 1533 مورد گازدار شده یا عملیات گازرسانی در آن ها فعال است و برای روستاهای باقیمانده برنامه ریزی مدون و منظمی صورت گرفته که در شش ماهه دوم سال جاری اقدامات لازم برای دریافت مجوز ، طراحی ، مراحل آگهی مناقصه ، انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی انجام گیرد.

در ادامه این جلسه کفیل رئیس سازمان بسیج کارمندان کشورضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت فرارسیدن سالگرد هفته دفاع مقدس بیان داشت : عملیات گازرسانی در سرزمین کوهستانی ، شیب دار و صعب العبور استان کردستان با گازرسانی در مناطقی از کشور که دشت و صاف می باشد بسیار متفاوت است و با مشاهده مجاهدت های کارکنان شرکت گاز استان کردستان که با عبور از موانع طبیعی فراوان ، گاز طبیعی را به دور دست ترین نقاط و مناطق مرزی هدایت کرده اند ، قابل ستایش و قدردانی است .

 وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی و رسانه ها در امر اطلاع رسانی گفت : امروز که با توطئه و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی روبرو هستیم می توان با ذکر خدمات نظام مقدس ، امید آفرینی را به جامعه القاء کنیم و با آگاهی بخشی به مردم و مقایسه وضعیت گازرسانی در سال های قبل و حال حاضر، توسعه عدالت اجتماعی و رفع محرومیت را آشکارکرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشورضمن تقدیر و تشکرمجدد از زحمات مجموعه مدیریت ، کارکنان و عوامل اجرایی که با تحمل انواع مشقت ها موجب رضایت مندی در سطح استان کردستان شده اند ، خاطر نشان کرد : امروز سازمان های ما نیاز به تفکر بسیجی دارند و این امر با خدمت رسانی بدون منت و کسب رضایت مندی جامعه مخاطب حاصل می گردد و با حرکت در مسیر تفکر بسیجی اعتماد سازی بین دولت و ملت بوجود می آید.

کفیل صداقت در گفتار و کردار را نمونه یک کارمند بسیجی عنوان کرد و یادآور شد : صداقت در گفتار و رفتار ما با میزان خدمت رسانی به مردم سنجیده می شود و هر چی رضایت مندی مردم از ما بیشتر باشد میزان حمایت آنان بیشتر شده و اعتماد سازی محقق می گردد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشورضمن بیان نقش موثر بسیج کارمندان در سالم‌سازی ادارات، تصریح کرد: این سازمان آموزش عمومی، نظامی، عقیدتی، فرهنگی، کارکنان بسیجی، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تلاش درراستای اشاعه فرهنگ اسلامی و حصول به اداره اسلامی، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در جهت ارتقاء بینش و بصیرت بسیجیان جذب شده، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و ده‌ها وظیفه دیگر را نیز برعهده دارد.

وی در پایان سخنان خود وظایف بسیج را این گونه ذکر کرد: سازمان دهی مناسبت های ملی و مذهبی ، شرکت در کارهای اقتضایی و رسیدگی به مشکلات مردم وقتی که حادثه ای رخ می دهد و نگاه ویژه به تشکیل دولت اسلامی و برنامه ریزی اصولی در شکل گیری اداره سالم که موجب می گردد دولت کارآمد و خدمت گذار تداوم داشته باشد. 

 
A+ A-