شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ؛2 روستا و 8 واحد صنعتی در شهرستان مریوان به شبکه سراسری گازطبیعی پیوست
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گازرسانی به 2 روستا و 8 واحد صنعتی به نمایندگی در روستای پیر خضران شهرستان مریوان با حضور فرماندار ، معاون بهره برداری شرکت گاز کردستان و مسئولین ادارات در روز چهارشنبه مورخ 1400/06/03افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس محمد گرشاسبی ضمن اشاره به تسریع روند گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ گازدر روستاهای استان ، گفت: پس از گسترش بسیار مناسب ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری و روستایی استان ، برنامه استراتژیک شرکت گاز استان کردستان تحت پوشش قرار دادن صنایع فعال است .

 معاون بهره برداری شرکت گاز استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک دولت ، پروژه گازرسانی به 2روستا و 8 واحد تولیدی و صنعتی افتتاح می گردد که برای اتمام این پروژه ها بیش از 10 هزار و 200 متر شبکه گذاری صورت گرقته است.

وی تعداد علمک های نصب شده را 94 مورد ذکر کرد که 100 خانوار در 2 روستای چویین و پیرخضران را تحت پوشش گاز طبیعی قرار می دهد.

 گرشاسبی هزینه گازرسانی به 10 پروزه گازرسانی شده را فقط در بخش اجراء و خرید کالا 20 میلیارد و 630 میلیون ریال اعلام کرد.

 معاون بهره برداری شرکت گاز استان کردستان اشاره ای به پروژه مقاوم سازی و محوطه سازی ایستگاه سی جی اس مریوان داشتند که به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی آغاز و پیش بینی می گردد 13 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه در بر داشته باشد.

 لازم به ذکر است با گازدار شدن این 2 روستا تعداد روستاهای گازدار شهرستان مریوان به 115 مورد افزایش یافت.

 
A+ A-