شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛بیش از 5 هزار مشترک جدید طی سالجاری در استان کردستان جذب شده است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از جذب پنج هزار و 359 مشترک جدید تا پایان تیرماه سال جاری در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ؛ احمد فعله گری مدیر عامل عملکرد چهارماهه نخست سالجاری شرکت گاز استان را بدین شرح توضیح داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری 5 هزار و 359 مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان تیرماه به  567 هزار و 57 مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان اظهار داشت : از تعداد 5 هزار و 359 مورد اشتراک پذیری جدید تعداد 982 مورد در فروردین ، تعداد 1452 مورد در اردیبهشت ، 1440 مورد در خرداد و 1485 مورد در تیرماه به جمع مصرف کنندگان گازطبیعی در استان کردستان ملحق شده اند.

فعله گری  در ادامه تاکید کرد: پروژه های گازرسانی به 100 روستای استان نیز در دست اقدام می باشد که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

وی در پایان از عموم مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست نمود در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی سریعاً با تلفن 194 امداد گاز تماس حاصل نموده تا کارشناسان این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یابند.

 
A+ A-