شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
گام های پایانی در مسیر توسعه عدالت اجتماعی در استان کردستان؛در سال جاری بیش از240 کیلومتر شبکه گذاری در بخش شهری و روستایی استان کردستان انجام گرفته است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در خصوص مزایای تامین انرژی دائم برای ساکنان هر منطقه گفت : امروزه نه تنها توسعه بلکه ادامه زندگی نیز نیازمند انرژی است انرژی که با خود صنعت، رشد اقتصادی، رفاه و فوائد زیادی دیگری را به ارمغان می‌آورد و یکی از انرژی‌های مهم که به نوعی به جایگاه ایران و موهبت‌های الهی برمی‌گردد همین گاز طبیعی بوده که در این دوران با ورود به خانه همه ایرانی‌ها رفاه و آسایش را به ارمغان آورده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان  احمد فعله گری عملکرد شرکت را بسیار فراتر از تعهدات ذکر کرد و بیان داشت : به موازات گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در این استان، گازرسانی نیز، روندی شتابان داشته و سبب تقویت و رونق فعالیت های تجاری در این خطه شده است.

وی افزود : وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی استان کردستان  با جاهای دیگر کشور متفاوت بوده  و تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه‌تنها متوقف نشده بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفت.

فعله گری یادآور شد: با بررسی حجم لوله گذاری در سال جدید مشخص می شود هر روز بیش از 2 کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان کردستان انجام گرفته که با حجم شبکه گذاری تا پایان  تیر ماه  ماه سال جاری و با در نظر گرفتن مسیر طولانی و پر پیچ و خم روستاهای باقیمانده بیش از 240 کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان  با اشاره به دور دست بودن روستاهای باقیمانده و سختی چندین برابر اجرای لوله گذاری در مسیرهای ناهموار ، سنگی و شیب دار ، آماری از وضعیت لوله گذاری در چهار ماهه اول سال جاری ارائه داد و بیان داشت : در فرودین ماه متراژ لوله گذاری 20 کیلومتر ، اردیبهشت ماه 66 کیلومتر ، خرداد ماه 64 کیلومتر و در تیرماه 88 کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است .

فعله گری طول کل شبکه های اجراء شده در بخش شهری و روستایی در استان کردستان از بدو تاسیس تا پایان تیرماه سال 1400 را 11 هزار و 683 کیلومتر ذکر کرد. 

 
A+ A-