شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛در سال جاری بیش از 3هزار علمک نصب شده است
احمد فعله‌گری روز یکشنبه مورخ یازدهم مرداد ماه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت: استفاده از گاز طبیعی به عنوان پاک ترین، فراوان ترین و ارزان قیمت ترین منبع برای تولید انرژی و جایگزین ساختن آن با سایر سوخت های فسیلی یکی از گام های بزرگ در جهت نیل به توسعه پایدار بوده به گونه ای که به ایجاد عدالت اجتماعی و توزیع یکسان شرایط رفاهی برای آحاد مردم کشور نقش به سزایی را به همراه داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان تعداد روستاهای قابلیت گازرسانی استان را 1571 مورد اعلام کرد و گفت : طرح ضربتی گازرسانی در استان کردستان و تبدیل آن به یک کارگاه بزرگ گازرسانی سبب گردیده عملیات لوله‌گذاری و نصب علمک با شتابی بیش از پیش انجام شود و مردم روستاهای دورافتاده استان به وصل گاز منازل شان امیدوار شوند و سطح رفاه و امید به زندگی با ارتقای قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

فعله گری تاکید کرد: در حال حاضر 100 درصد از شهرها و 96 درصد از روستاهای کردستان از نعمت گاز برخوردارند .

وی با بیان اینکه بیش از 567 هزار مشترک گاز در استان کردستان وجود دارد، افزود: تمامی این مشترکان از خدمات به موقع و ایمن این شرکت برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته تا اوایل سال 1401 تمام روستاهای که از قابلیت گازرسانی برخوردار و دارای جمعیت بالاتر از 20 خانوار هستند به شیکه سراسری گاز طبیعی متصل می گردند.

فعله گری در پایان سخنانش بیان کرد: تا پایان تیرماه 3 هزار و 159 مورد علمک نصب شده که نشان دهنده تحقق 31 درصدی از اهداف سال جاری است.

گفتنی است طبق اهداف استراتژیک در سال جاری شرکت گاز استان کردستان برنامه ریزی نموده بیش از 10 هزار و 100 علمک نصب نماید.

 
A+ A-