مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی چهره به چهره مورد تشویق قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان و به استناد گزارش مشارکت و عملکرد مدیران عامل شرکت های گاز استان های سراسر کشور در اجرای برنامه های دیدار چهره به چهره با مردم در سال 1399 حائز رتبه برتر گردید .
این عملکرد که بنا بر برگزاری برنامه های دیدار چهره به چهره و بصورت منظم و هفتگی در چارچوب بخشنامه ابلاغی استانداران و در جهت رسیدگی به مشکلات مردم و رویکرد حل مسئله و براساس اسناد بالادستی (مصوبات شورای عالی اداری ، هیئا وزیران ، منشور حقوق شهروندی و...) ارائه می گردد.
و با تحلیل عملکرد سازمان های مورد بررسی مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با عملکرد مطلوب رتبه برتر را به خود اختصاص داد .
مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تحقق اهداف استراتژیک ذیل تشکیل شده است:
*شناسایی مطالبات مردم
*پاسخگویی به نیازهای جامعه
*تسریع در انجام امور
*ایجاد حس همدلی و هم زبانی
*رفع مظالم و بی عدالتی در سطح جامعه
*مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم سازی ها توسعه ظرفیت سازمانی دولت در جهت خدمت رسانی عمومی
*حفظ و گسترش پاسخگویی در سه حوزه برنامه ریزی، اجرا و کنترل
*گسترش مشارکت مدنی
*ایجاد تحول در نحوه ارتباط مدیران با مردم در چشم انداز مناسبات دولت اسالمی
*آسیب شناسی میدانی، عمیق و عینی از تحوالت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور
*رصد نمودن نیازهای عمومی به طور مستقیم از سوی روسای سازمان ها