شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
ماموستا رستمی امام جمعه سنندج؛شایسته سالاری شرکت گاز استان کردستان در سایه افزایش خدمات رفاهی محقق شده است
مدیر عامل به همراه رئیس روابط عمومی و اعضای شورای اقامه نماز شرکت گاز استان کردستان روز سه شنبه 1400/01/24 با امام جمعه شهرستان سنندج حاج ماموستا رستمی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، در این بازدید و جلسه ای که به این مناسبت برگزار گردید مهندس احمد فعله گری در ابتدا به تشریح عملکرد شرکت گاز استان پرداخت و گفت: هدف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان گسترش خدمات در جای جای استان بخصوص مناطق دورافتاده و محروم است که تحقق عدالت اجتماعی و رفع محرومیت چهره واقعی خود را به مردم نجیب و شریف این خطه از میهن اسلامی نشان دهد .         

فعله گری  با بیان اینکه تلاش شرکت گاز استان کردستان در جهت تحقق کامل گازرسانی و تحت پوشش قراردادن جمعیت کل استان از نعمت گازطبیعی اظهار داشت : در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 96 درصد از جمعیت روستایی و در مجموع 98 درصد ار جمعیت کل استان در زیر چتر گازرسانی قرار دارند.                                                           

مدیر عامل شرکت گاز کردستان در ادامه دیدار به وضعیت گازرسانی روستایی اشاره و اضافه کرد : تعداد روستاهای دارای اولویت و بالای 20 خانوار استان کردستان 1310 مورد می باشد که این شرکت با شروع سال 1400 شمسی تعداد روستاهای گازدار را از عدد 1402 مورد عبور داد و با مشاهده این عملکرد مشخص می گردد شرکت گاز استان کردستان تا این تاریخ بسیار فراتر ار تعهدات به وظایف خود عمل نموده است.

فعله گری در خاتمه سخنانش در مورد اجرای طرح گازرسانی به صنایع مصوبه شورای اقتصاد چنین گفت: طبق اعلام کمیته گازرسانی به صنایع استان کردستان تعداد 1398 واحد صنعتی مصوبه این شورا شناسایی که در سال حدود 50 میلیون لیتر سوخت مایع مصرف می کردند که تا پایان اسفند ماه سال گذشته به تعداد 680 مورد گازرسانی صورت گرفته که حجم جایگزینی 38 میلیون لیتر سوخت های فسیلی در سال را شامل و 80 درصد حجم جایگزینی را در بر می گیرد.

در ادامه این دیدار ماموستا رستمی امام جمعه سنندج ضمن تبریک حلول ماه معنوی و مبارک رمضان گفت : بسیار خوشحال و مسرورم که در خدمت مدیر عامل و کارکنان زحمت کش و تلاش گر هستم ، اینجانب به خوبی زحمات و تلاش های صورت گرفته در زمینه گازرسانی را درک می کنم و زمانی این امر خطیر برای همگان روشن می گردد که به شهر اورامان و روستاهای اطراف آن سفر کنند که چگونه شرکت گاز استان کردستان توانسته در بافت پلکانی و سنگی و معابر نیم متری پروژه گازرسانی را به سرانجام برساند .

وی افزود : این یک احسان بزرگ است در جاهای دوردست و صعب العبور که تهیه سوخت های مایع و چوب بسیار سخت و دشوار است ، گاز طبیعی به آنجا رفته و مردم از این نعمت الهی استفاده می کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار داشتند: خداوند به انسان های بزرگ ، اندیشه و دانش کرامت عطا فرموده تا به وسیله تفکر و دانش خود به دیگران خدمت نموده و با حرکت جاده کمال و معرفت درجه قربت خود به خداوند عزوجل ارتقاء بخشده و مانند ستاره های آسمان در زمین بدرخشند.

ماموستا رستمی گاز طبیعی را یکی از نعمت های بسیار ارزنده الهی برای رفاه انسان ها ذکر کرد و بیان داشت : با ورود گاز طبیعی به استان کردستان که یکی از سردترین مناطق کشور است آزار و اذیت و دغدغه مردم برای تامین انرژی و سوحت به کلی رفع و خدمات شرکت گاز استان کردستان علاوه بر اینکه رفاه را برای مردم به ارمغان آورده از بعد اقتصادی موجب گسترش صنایع و ایجاد اشتغال شدده است.

امام جمعه سنندج در خاتمه یادآور شد : شایسته سالاری مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان در سایه گسترش شبکه های گازرسانی در شهرها و روستاها و افزایش خدمات محقق گردیده است.   

در پایان این دیدار هوشنگ اولی زاده مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر از همکاری همه جانبه امامان جماعت درزمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی خواستار تداوم این همکاری بخصوص در فصل سرد برای آموزش همگانی به نمازگزاران شدند.

 
A+ A-