شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛استان کردستان در سال جاری بیش از 21 هزار مشترک جدید گاز طبیعی جذب کرده است
گازرسانی کار ساده‌ای نیست و عملیات گازرسانی به شهرها و روستاها با برنامه‌ریزی مدون و دقیق انجام می‌شود و بخصوص در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان کردستان برنامه ریزی برای گازرسانی بخش روستایی با مشقت و سختی فراوان روبرو است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در مورد سختی انجام پروژه های گازرسانی چنین گفت : مردم در هر روستای کوچک و بزرگی درخواست اصلی شان از شرکت‌های گاز استانی اینست که گاز را زودتر به روستاهای سخت‌گذر و دورافتاده برسانند و استان کردستان با دارا بودن کوه های سر به فلک کشیده ، رودخانه های خروشان و مسیرهای پر شیب و دارای پیچ های خطرناک ، کار گازرسانی را دوچندان سخت و طاقت فرسا می نماید.

وی افزود : اگر وضعیت جغرافیای و انجام عملیات گازرسانی در مسیرهای پر فراز و نشیب را پشت سر بگذاریم ، کوتاه بودن فصل کار نیز یکی از مشکلات پیش روی کارکنان شرکت گاز استان کردستان در بخش اجرای  پروژه هاست که به علت طولانی بودن فصل سرما معمولا فصل کار از اوایل خرداد شروع و تا پایان آبان ماه ادامه دارد و باعث می گردد پیمانکاران اجرایی با بکارگیری نیروهای اجرای در حجم زیاد با سرعت بیشتری عملیات گازرسانی را به پایان برسانند.

فعله گری یادآور گردید : با تمام این اوصاف در سال جاری تا پایان بهمن ماه تعداد 21 هزار و 117 اشتراک جدید در استان کردستان جذب گردیده که 11 هزار و 841 مورد در شهرها و 9 هزار و 276 مورد در روستاها اتفاق افتاده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش با تاکید به اهمیت اشتراک پذیری مشترکین بخش مسکونی در مسیر افزایش رفاه عمومی بیان کرد : در بهمن ماه تعداد 956 مشترک در شهرها و 876 مورد اشتراک جدید در سطح روستاها صورت گرفته است.


 

 
A+ A-