شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان کردستان برگزار شد
مهندس احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان طی حکمی مظهر شبلی را به سمت رئیس امور قراردادهای شرکت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، مهندس احمد فعله گری در جلسه مراسم تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای جدید و قدیم اظهار داشت : با توجه به حساسیت مسئولیت امور قراردادها بکارگیری نیروهای مجرب و همچنین ایجاد همبستگی گروهی به همراه نظم و انضباط ، تقسیم مطلوب و مناسب کارها ، مکانیزه کردن سیستم بخصوص در بخش برآورد ، به روزکردن مدارک پیمانها و معرفی بموقع پیمانکاران ، توسعه فرهنگ پیمانی و توجه به مسائل پیمانکاران در بخش جاری و سرمایه ای از مسیر انتخاب تا انتهای عملیات مربوطه از موارد مهمی است که بابیستی توسط رئیس و کارشناسان واحد امورقراردادها  باید مورد توجه قرار گیرد.

فعله گری بیان داشت: برگزاری انواع مناقصات و مزایده ها، تعیین برآورد ریالی پیمان ها، تهیه، تدوین و تنظیم و بررسی اسناد مناقصات و مزایده ها و انعقاد انواع قراردادها، تهیه بانک اطلاعات مربوط به تامین کنندگان، ارزیابی کیفی مناقصه گران و... از وظایف مهم شرکت است که در امور قراردادها انجام می گیرد و اختلال در هریک از این وظایف، متوجه کل مجموعه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در این مراسم ضمن تاکید بر جایگاه امور قراردادها در شرکت گاز گفت: این امور یکی از بخش های کلیدی شرکت است که به همه بخش های درونی و بیرونی شرکت مرتبط است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان تاکید کرد : تلاش و جدیت رئیس واحد و کارشناسان  در جهت حفظ و صیانت از منافع بیت المال و رفع تعارضات و کارگشایی در موانع و مشکلات پرونده های قراردادی ، جذب و بکارگیری پیمانکاران قوی با توان مالی بالا ، تسویه حساب پیمان ها و تنظیم قراردادهای منظم و دارای برنامه کاربردی و عملیاتی مدون از مهمترین وظایف این واحد حساس است.

در ادامه این جلسه حکم انتصاب مظهر شبلی بعنوان رئیس امور قراردادها اهداء گردید در متن این حکم انتصاب آمده است : نظر به تعهد ، تخصص و تجارب ازرشمند جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان " رئیس امور قراردادها " منصوب می گردید.

در ادامه این حکم انتصاب آمده است : موفقیت شما را در انجام مسئولیت های محوله با اهتمام و توجه ویژه به نیروی انسانی مجرب و متعهد از درگاه خداوند متعال خواهانم ، امید است با تعامل سازنده و موثر با کارکنان و ایجاد فضای پویا و با نشاط و استفاده از روش نوین در ارائه خدمات و تحقق اهداف شرکت موفق و موید باشید.

فرصت را غنیمت شمرده و از زحمات جناب آقای شاهو شکیبا در دوره تصدی گری سمت رئیس امور قراردادها تشکر و قدردانی می گردد.

 

 
A+ A-