شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل گازاستان کردستان ؛مشترکین گاز طبیعی استان کردستان تحت پوشش بیمه حوادث هستند
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از ادامه طرح ملی بیمه حوادث ناشی ازگاز طبیعی، طی سال 1399 در سطح استان کردستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در باره طرح بیمه گفت: به منظور تامین پوشش بیمه جانی ومالی مشترکین گاز طبیعی بخش خانگی و تجاری در مقابل حوادث ناشی از گاز طبیعی اعم از حوادث منجر به انفجار ،آتش سوزی و مسمومیت ها ،طرح بیمه مشترکین گاز طبیعی همانند سال گذشته در سال جاری نیز در حال اجرا می باشد.

وی در این خصوص گفت: قرارداد بیمه حوادث مشترکین خانگی در قبال حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در جهت اجرای تفاهم نامه فی مابین شرکت ملی گاز ایران و شرکت بیمه معلم منعقد گردیده است.

فعله گری با اشاره به قرارداد خدمات بیمه مشترکین ازابتدای سال 1399 ادامه داد: مشترکین خانگی شهری با پرداخت 2 هزار ریال به ازای هر واحد مسکونی و مشترکین روستایی با پرداخت 1 هزار ریال ، هر واحد مشترک تجاری شهری مبلغ 10 هزار ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی 5 هزارریال در هر ماه تحت پوشش شرکت بیمه معلم قرار دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استنان کردستان  درخصوص اعلام حادثه ناشی از گاز طبیعی برای بهره مندی از مزایای بیمه گفت:بنابراین هرگونه حادثه ای که ناشی از گاز طبیعی برای مشترکین محترم گاز طبیعی بوجود می آید اعم از انفجار،آتش سوزی،گازگرفتگی منجر به مسمومیت و مرگ در شهرها با تلفن 194 و در روستاها به امدادگران روستایی (گازبان) همان روستا سریعاً باید اطلاع داده شود تا مقدمات لازم جهت معرفی به بیمه صورت پذیرد.

مهندس فعله گری در پایان با توجه به فرا رسیدن  فصول سرد سال از مشترکین گاز طبیعی خواست در استفاده از لوازم گازسوز رعایت موارد ایمنی را سر لوحه کار خود قرار دهند و با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد و استفاده صحیح و ایمن از این نعمت الهی شرکت گاز این استان را در ارائه خدمات شایسته به مردم یاری دهند.

فعله گری در پایان از مشترکین درخواست کرد که با مدیریت مصرف و رعایت الگوی مصرف بهینه و تنظیم دمای هوا در داخل منازل بین 18 تا 21 درجه در مقیاس سانتیگراد در حفظ منابع انرژی بخصوص گاز طبیعی برای نسل آینده سهیم باشیم.

 
A+ A-