شرکت گاز استان کردستان / پیمانکاران / متن مناقصه و مزایده

متن مناقصه و مزایده

فراخوان ارزیابی کیفی (شماره 15 -1403)جهت خرید ، نصب و راه اندازی دو دستگاه آسانسور
تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد: شنبه, 17 شهریور 1403 (ساعت 8:00)
مهلت ارسال اسناد ارزیابی کیفی: شنبه, 24 شهریور 1403 (ساعت 19:00) (مهلت ارسال اسناد ارزیابی کیفی به اتمام رسید)
مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: شنبه, 14 مهر 1403 (ساعت 19:00)

  

  شرکت گاز استان کردستان ( مناقصه گزار ) درنظر دارد به استناد قانون برگزاری مناقصات فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی خرید ذیل را طبق شرایط و مشخصات مندرج در اسناد ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) برگزار نماید.

1-       نام ونشانی دستگاه مناقصه گزار :  شرکت گاز استان کردستان  واقع در :  سنندج-  میدان جهاد -  ساختمان مرکزی شرکت گاز استان کردستان

2-  موضوع مناقصه :

ردیف

موضوع مناقصه

محل اجرای پروژه

مدت زمان اجرا و راه اندازی

( ماه)

تعداد (دستگاه)

شماره فراخوان در سامانه ستاد

1

خرید، نصب و راه اندازی آسانسورکششی8 و13 نفره

سنندج

6

2

2003091688000039

3-  مناقصه گرانی که دارای شرایط لازم بوده و آمادگی اجرای مناقصه فوق را دارند می توانند جهت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) به شرح ذیل مراجعه نمایند.

4- شرایط اولیه متقاضیان : 

1-4- داشتن شخصیت حقوقی و مجوز تولید ، تهیه و یا فروش از مراجع ذیصلاح ( کلیه شرکت کنندگان در مناقصه لازم است در لیست فروشندگان معتبر آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران باشند )

2-4-  داشتن  امکانات، ماشین آلات و نیروی متخصص.

3-4- ارائه صورت های مالی حسابرسی شده جهت مناقصات با برآورد بیش از ده برابر نصاب معاملات متوسط.

4-4-  داشتن دانش و تجربه در زمینه مورد نظر

5-4- حسن سابقه       

6-4-  توان مالی و پشتیبانی

7-4- قیمت کالاها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد. 

8-4- توانایی تهیه و تسلیم انواع ضمانتنامه های مورد نیاز

 9-4 داشتن کد شناسه ملی اشخاص حقوقی و ایران کد.

5-نحوه دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران :

 کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس  www.setadiran.ir  انجام خواهد شد .لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی  را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

6- مهلت دریافت و پاسخ  اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) :

1-6 - تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد  روز  شنبه  تاریخ  17/06/17ساعت 1403می باشد.   

2-6- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی روز  شنبه  تاریخ 1403/06/24ساعت 19 می باشد.  

3-6- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی روز  شنبه  تاریخ 1403/07/14ساعت 19 می باشد.   

7-       نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مطابق تصویب نامه شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/94 هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن خواهد بود .

8-       اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرایند کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه گران واجد شرایط که امتیاز مناسب را در ارزیابی کسب نموده اند ارسال خواهد شد .بدیهی است دریافت اسناد و پاسخ

         استعلام ارزیابی کیفی هیچگونه حقی برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد. 

9-       جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع کار مناقصه با تلفن 31943149- 087 امور پیمانها  تماس حاصل فرمایید.

                        توضیح : این آگهی در سایتهای www.nigc-kd.ir   ، www.shana.ir   ، http://iets.mporg.ir   ،  www.setadiran.ir  قابل رؤیت می باشد.    

                                                                                                                                                                                                                                                                                          روابط عمومی شرکت گازاستان کردستان

 

                                                                                                                                            

A+ A-