شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛ تعداد اشتراک های گاز طبیعی در استان از عدد 624 هزار مورد گذشت
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از جذب 16 هزار و 901مشترک جدید تا پایان آذر سال جاری در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ؛ احمد فعله گری مدیر عامل عملکرد 9 ماهه نخست سالجاری شرکت گاز استان را بدین شرح توضیح داد: در نه ماهه ابتدایی سال جاری  16 هزار و  901 مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان آذرماه به  624 هزار و 77 مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان اظهار داشت : از تعداد 16 هزار و 901مورد اشتراک پذیری جدید ، تعداد 10 هزار و 429 مورد در شهرها ، 6 هزار و 331 اشتراک جدید روستایی و تعداد 141 مشترک جدید در بخش صنعت در 9 ماهه نخست جاری در استان کردستان به لیست مصرف کنندگان اضافه گردیده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اهداف و عملکرد این شرکت در بخش اشتراک پذیری را این گونه تشریح کرد: اهداف این شرکت در سال جاری در بخش اشتراک پذیری 18 هزار و 100 مورد می باشدکه با پذیرش 16هزار و 901 مورد اشتراک پذیری جدید درصد تحقق در این بخش 93 درصد می باشد.  

فعله گری  در ادامه تاکید کرد: پروژه های گازرسانی به 17 روستای استان نیز در دست اقدام می باشد که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به بیش از 99 و 9 دهم درصد خواهد رسید.

 
A+ A-