شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر شرکت گاز استان کردستان ؛ شرکت گاز استان کردستان با برپائی موکب در شهرستان مرزی مریوان میزبان زوار امام حسین (ع) است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان خبر داد : هر ساله همزمان با بیستم ماه صفر، در اربعین سید و سالار شهیدان خیل عاشقان حسینی خود را از هر سو به سمت دیار عاشقان، کربلای معلی کشانده و با امام خویش تجدید بیعت می‌کنند و آمادگی خویش را برای پیمودن راه و منش ائمه اطهار اعلام می‌‌دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری در مورد فضلیت زیارت کربلای معلی اظهار داشت : زیارت قبر مطهر امام حسین(ع) فضیلت بسیار زیادی دارد، اما دایره این فضیلت و مرحمت‌ الهی تنها شامل زائران کربلا نمی‌شود وکسانی که به هر شکل و با هر توانی، برای خدمت به ارادتمندان آن حضرت کمر همت بسته‌اند، نیز در فضیلت زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) شریک هستند.

وی افزود : امام حسین(ع) هر چه داشتند در راه خداوند بذل نموده و این حرکت حضرت در پیشگاه خداوند متعال دارای منزلت و جایگاه والایی است و هر حرکت و جوششی هم که در پی این حرکت حسینی(ع) شکل گیرد، دارای بهره و پاداش فراوان خواهد بود.

فعله گری یادآور شد : خادمان حرم مطهر امام حسین(ع) از گروه کسانی هستند که به یقین در فضیلت و ثواب زیارت شریک هستند، چراکه در راه خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) به طور شبانه روز تلاش        می کنند و در این مسیر خستگی نمی شناسند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان خدمت به زائرین امام حسین (ع) را عبادت دانست و ادامه داد : مرزباشماق مریوان برای خروج، تردد و بازگشت زائران اربعین انتخاب کرده و مردم سراسر کشور به ویژه استان‌های همجوار می‌توانند جدای از سفری آسان به کربلا از مرز باشماق، از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری، زیبایی‌های چشم‌نواز دریاچه زیبای زریبار و میزبانی، خونگرمی و مهمان‌نوازی مردمان کُرد که شهره خاص و عام است را نیز حس کنند.

این مقام مسئول در مورد خدمات شرکت گاز استان کردستان به زوار حسینی (ع) گفت : برای میزبانی از همکاران وزارت نفت و شرکت ملی گاز و زوار عزیز  ، موکب این شرکت بصورت شبانه روزی برای اسکان و پذیرایی و تردد آنان به مرز آمادگی دارد و با هماهنگی قبلی می توانند از این خدمات بهره مند شوند. 

 
A+ A-