شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در جریان بازدید از ناحیه قروه ؛برای تحقق 100 درصدی ضریب نفوذ گاز طبیعی در کل جمعیت شهرستان قروه بیش از 1005 کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است
احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به همراه ناصری رئیس بهره برداری شهرستان ها ، اولی زاده رئیس روابط عمومی ، احمدی رئیس حراست و مروتی رئیس دفتر مدیر عامل از بخش‌های مختلف گازرسانی ناحیه قروه بازدید به عمل آوردند.

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله گری در جلسه ای که با کارکنان ناحیه قروه برگزار گردید گفت : مردم داری و تکریم ارباب رجوع ، باید در راس امورات کاری همه ما قرار گیرد‌ و باید دستیابی به اهداف تحول و تعالی سازمانی در زمینه رضایت ارباب رجوع جزء اصول اولیه کاری ما باشد.

وی افزود : یکی از ضرورت های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی "مردم داری" است، یعنی با مردم بودن، برای مردم بودن، در خدمت دیگران بودن و این امر جز در سایه همراهی و همدردی و همگامی کارکنان عزیز و شریف شرکت گاز استان کردستان محقق نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان شهروندمداری را از اصول اصلی و اساسی سازمان ها عنوان کرد و اظهار داشت : رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان است و از همه همکاران درخواست می گردد تا با سعه صدر و سرعت عمل و با رعایت قوانین و مقررات جهت انجام درخواستهای مردم و مراجعین اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: با تلاش و همت وافری که توسط پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت گاز استان صورت گرفته تعداد 5 شهر و 123 روستای شهرستان قروه از نعمت گاز طبیعی برخوردار و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستایی این شهرستان 100 درصد است و اولین شهر استان کردستان است که بطور کامل شهرستان سبز می باشد .

وی بیان داشت: جمع کل شبکه های اجراء شده در شهرستان قروه 1005 کیلومتر می باشد که 318 کیلومتر در شهرها و 687 کیلومتر در روستاها اجراء شده است .

فعله گری عنوان داشت: جمع مشترکین شهرستان قروه 54 هزار و 979 مورد بوده که تعداد 39 هزار و 278 مشترک در شهرها و تعداد 15 هزار و 701 مشترک در روستاها سکونت دارند .

در ادامه این دیدار و بازدید مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت همراه به درد دل ، درخواست ها ، نظرات و پیشنهادات پرسنل شاغل در ناحیه قروه گوش فرا داده و راهکارهای مناسب و دستورات لازم برای حل آن ها را صادر کردند.

لازم به ذکر است ناحیه گازرسانی قروه در مسبر مرکز استان همدان به استان کردستان قرار دارد و اولین شهرستانی است که در استان کردستان در سال 1371 به شبکه سراسری گاز متصل گردیده و اولین روستای گازدار و اولین شهرستان سبز استان کردستان می باشد.

 
A+ A-