شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛تعداد علمک های نصب شده در استان کردستان از مرز 285 هزار عدد عبورکرد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، احمد فعله گری، مدیر عامل این شرکت گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه بیش از 143 کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اضافه شده است و تعداد 2 هزار و 708عدد علمک گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده است.

او افزود: از این تعداد 635 علمک در شهر‌ها و 2 هزار و 13 علمک در سطح روستاها و 60 انشعاب گاز طبیعی برای واحدهای تولیدی و صنعتی  نصب شده است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به دور دست بودن روستاهای باقیمانده و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیرهای ناهموار ، سنگی و شیب دار بیان داشت : تا پایان سال جاری گام های پایانی گازرسانی بخش روستایی برداشته شده و تمامی روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می گردند.

فعله گری تعداد علمک های نصب شده در سطح استان کردستان را 285 هزار و 661 مورد ذکر کرد و گفت : از این تعداد 153 هزار و 225 مورد در سطح شهرها و 131 هزار و 116 مورد در سطح روستاها و 1320 علمک برای مراکز تولیدی و صنعتی نصب شده است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش گفت : پیش بینی می گردد تا پایان سال جاری بیش از 7 هزار علمک در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان نصب گردد. 

 
A+ A-