شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در جلسه با کارکنان مناطق سنندج؛هدف اصلی و نهایی تدوین فرآیندها ارتقای سطح رضایت مندی ارباب رجوع است
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری مدیر عامل به همراه تعدادی از مسئولان ستادی جلسه ای مشترکی با کارکنان مناطق 1 و 2 سنندج در عصر رور سه شنبه مورخ نهم آذرماه سال جاری در سالن جلسات منطقه 2 سنندج برگزار کردند .

در این جلسه فعله گری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه کارکنان در بخش های مختلف ارائه خدمات سریع و صریح را از واجبات دانست و گفت : هدف اصلی و نهایی تدوین فرآیندها ارتقای سطح رضایت مندی ارباب رجوع است و بدون همراهی و همدلی کلیه عوامل ارتقای سطح رضایت مندی محقق نخواهد شد و یکی از نشانه های بالندگی شرکت گاز استان کردستان را اجرای کار تیمی و تعهد اخلاقی نام برد .

مهندس احمد فعله گری تصریح کرد :در حال حاضر از تعداد 225 روستای شهرستان سنندج تعداد 189 روستا از قابلیت گاز رسانی برخوردار است که 168 روستا تا پایان آذر ماه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده است و عملیات گازرسانی در 18 روستای دیگر ادامه دارد که این حجم فعالیت نشان از تلاش بی وقفه کارکنان شرکت گاز استان کردستان برای گسترش چتر خدمات رفاهی دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود ضمن تشکر مجدد از زحمات کارکنان شهرستان سنندج با بیان اینکه مجموعه اقدام‌ها و سطح خدمات گازرسانی که در سطح استان کردستان مشاهده میشود، بیانگر تعهد، توانمندی و تلاش مجموعه کارکنانی است که دلسوزانه فعالیت میکنند و به رسالت اهداف تعیین شده معتقدند و سازمانی که سرآمدی در عملیات، ارتقای بهره‌وری و رضایت مندی مشترکین را به عنوان راهبردهای اصلی خود قرار دهد، سازمانی موفق و دارای اهداف کاربردی است.

در ادامه جلسه محمد علی جعفری رئیس بهره برداری شهرستان سنندج ضمن تشکر از حضور مدیر عامل و مسئولان ستادی در جمع کارکنان شهرستان سنندج اظهارداشت : ارائه خدمات مطلوب و سریع به مشترکین فقط در سایه پشتیبانی مدیر عامل و حمایت مسئولان ستادی امکان پذیر است و در شرکت گاز استان کردستان این امر سبب پیشتازی و موفقیت سازمان گردیده است.

جعفری آماری از عملکرد مناطق 1و2 شهرستان سنندج ارائه داد و گفت : جمع کل مشترکین این شهرستان 187 هزار و 800 مشترک است که 89400 مشترک در منطقه 1 و 98400 مشترک در منطقه 2 شهرستان سنندج می باشد .

وی افزود : در سال جاری تعداد 3 هزار و 33 مشترک جدید جذب شده که 1916 مشترک شهری و 1117 مشترک روستایی بوده و 5835 متر شبکه گذاری شهری و 8960 متر شبکه گذاری روستایی نیر انجام گرفته است .

رئیس بهره برداری شهرستان سنندج سخنان خود را اینگونه ادامه داد : تعداد 957 مورد علمک نصب شده که 474 مورد شهری و 483 مورد روستایی بوده است .

جعفری در پایان ضمن تشکر از زحمات کارکنان و عوامل اجرایی مناطق 1 و 2 یادآور شد : در سال جاری تعداد 8980 مورد نشت هوایی و 49 مورد نشت زیرزمینی رفع شده و تعداد 3500 مورد تماس با مرکز امداد ثبت شده است.

در پایان جلسه هر کدام از اعضای شرکت کننده در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود و افزایش بهره وری ذکر کردند.

 
A+ A-