شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در جریان ممیزی ایزو ؛شرکت گاز استان کردستان موفق به تمدید 8 گواهینامه و دریافت یک گواهینامه جدیدگردید
در جریان ممیزی ایزو که توسط ارزیابان در روزهای بیست یکم و بیست دوم تیرماه سال جاری صورت گرفت شرکت گاز استان کردستان موفق گردید 8 گواهینامه ایزو را تمدید و 1 مورد گواهینامه جدید اخذ نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری در جلسه  افتتاحیه ارزیابی و ممیزی سیستم های مدیریتی اظهار داشت : شرکت گاز استان کردستان  در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمام امور، سیستم های مدیریتی نوین جهانی (ISO) را نهادینه سازی نموده  و در جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملّی گاز موفق به دریافت گواهینامه تعالی 2 ستاره شد.

فعله گری تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز استان کردستان به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی ، خط مشی سازمان ، رفع عدم انطباق‌های سنوات قبلی ، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در بطن شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف استراتژیک و ماموریت  شرکت بر اساس اهداف و خط مشی شرکت ملّی گاز تلاش می‌کند.

وی خاطر نشان کرد : یکی از تاثیرات بی نظیری که دریافت گواهینامه ایزو بر سازمان ها و شرکت های  مختلف دارد، این است که موجب جذب مشتریان و اعتماد آن ها می شود. همانطور که می دانید یکی از دلایل موفقیت کسب و کار های مختلف، جلب اعتماد مشتریان است.

فعله گری استقرار سیستم مدیریت کیفیت را برای سازمان ضروری دانست و بیان کرد : مدیریت کیفیت در سازمان ها از جنبه‌های حیاتی ارتقای عملکردی هر سازمان است و توجه به این مهم باعث می‌شود که، ضمن فعال سازی پتانسیل های بارز ، دست یابی به  بهبودهای بلندمدت سازمانی دست یافتنی شود.

شرکت گاز استان کردستان در طی مسیر نقشه تعالی شرکت موفق  گردید گواهینامه های زیر را تمدید نماید:

ISO9001.2015 – ISO14001.2015 - ISO45001.2018 – ISO50001.2018 - HSE -MS – ISO10002 .2018 – ISO10004.2018 - ISO 10015.2019                                                                                                  

در راستای تسهیل گری الزامات ISO10002 .2018 شرکت گاز استان کردستان اقدام به استقرار نرم افزار CRM را نموده است و ذی نفعان می توانند با استفاده از درگاه های ورودی الکترونیکی نسبت به ثبت و پیگیری شکایات ، نظرات و درخواست های خود اقدام نمایند وهمچنین به جهت استفاده از نظرات ذی نفعان در راستای اجرای الزامات ISO10004.2019 شرکت گاز استان کردستان با بکارگیری مشاوران حرفه ای در حوزه نظرسنجی از ذی نفعان بر اساس نظام نامه جامع شرکت ملی گاز نسبت به جمع آوری نظرات آنان اقدام نموده و پس از تحلیل داده ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و اقدام های اصلاحی جهت بهبود مستمر شرکت به سوی مدیریت بهره وری سوق دهند .

گفتنی است برای بررسی ریسک‌های مختلف شرکت در سطوح استراتژی و فرایندی و شناسایی و تجزیه و تحلیل آن‌ها انجام گرفته  و در پی آن راه‌حل‌های اجرایی مطلوبی نیز برای هر ریسک طراحی شدو با این اقدامات شرکت گاز استان کردستان موفق شد بدون وجود «عدم انطباق»، گواهینامه جدید مدیریت ریسک استاندارد (ایزو 31000 ) ویرایش سال 2018 را دریافت کند.

 
A+ A-