شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛مصرف گاز در استان کردستان رکورد زد/ مصرف بیش از 16 میلیون متر مکعب در یک روز
مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 11 ماهه سال جاری منتهی به سی ام بهمن ماه ، بیش از 2 میلیارد و 692 میلیون متر مکعب گاز مصرف نموده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نمایانگر افزایش 2 درصدی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان شرکت گاز استان کردستان  در 11 ماهه منتهی به روز سی ام بهمن ماه سال 97 بیش از 2 میلیارد و 639 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند .

فعله گری آمار مصرف بهمن ماه سال جاری و سال 97 را این گونه بیان کرد : بهمن ماه سال 97 مصرف کل مشترکین در استان کردستان برابر با  332میلیون و 87 هزار متر مکعب گاز بوده  که در همین بازه زمانی در سال 98 مصرف بیش از  با 378 میلیون و 811 هزار متر مکعب بوده که با افزایش قابل توجه مواجه بوده است .

وی یادآور شد : پر مصرف ترین روز بهمن ماه سال 97 روز شانزدهم بوده که مصرف کل استان کردستان بیش از 11 میلیون و 952 هزار متر مکعب بوده و در سال جاری نیز روز بیست و یکم بهمن ماه با مصرف بیش از 16 میلیون و 187 هزار متر مکعب پر مصرف ترین روز بوده و با بررسی سوابق مصرف در 20 سال گذشته این مورد بی سابقه بوده و رکورد به یاد ماندنی ثبت گردیده است و با مقایسه این مصرف ها تفاوت 35 درصدی مشاهده می گردد.

وی پیش بینی کرد کل مصرف گاز استان کردستان تا پایان سال جاری از مرز 3 میلیارد متر مکعب فراتر رود.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای 540 هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی          می باشد.

 
A+ A-