شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از پروژه‌های گازرسانی به روستاهای شهرستان سنندج
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل به همراه مسئولان ستادی از پروژه‌های گازرسانی روستایی شهرستان سنندج بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در مورد مشکلات پروژه با عوامل اجرایی بحث و بررسی صورت گرفت.

در این بازدید فعله‌گری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه عوامل اجرای پروژه شامل ناظرین، عوامل فنی و کارگران از روند پیشرفت پروژه‌های مذکور بازدید بعمل آورده و اتمام پروژه‌ها را بدون همدلی کلیه عوامل، غیرممکن دانست و از اینکه شرکت گاز استان کردستان هیچ‌گونه پروژه ناتمام ندارد را یکی از نشانه‌های بالندگی این شرکت ذکر کرد.

فعله‌گری به فعالیت اجرایی 4 مجتمع روستایی اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون 4 پروژه روستایی در شهرستان سنندج فعال می‌باشد که با اتمام این پروژه‌ها 20 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد.

وی افزود: به منظور گازرسانی به این تعداد روستا، 4 پروژه فعال شامل مجتمع‌های روستایی گلین، دولبندی، چناره و سمیران در حال فعالیت است که پیش‌بینی می‌گردد 82 هزار و 730 متر خطوط تغذیه و توزیع اجراء شود و 892 عدد انشعاب نصب گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهاداشت: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ 85 میلیارد ریال در بخش اجراء و تامین کالا هزینه شده است که بایستی هزینه تحصیل اراضی و اخذ مجوزهای مرتبط نیز به آن اضافه گردد.

مهندس احمد فعله‌گری تصریح کرد: در حال حاضر از تعداد 225 روستای شهرستان سنندج تعداد 189 روستا از قابلیت گازرسانی برخوردار است که 137 روستا تا پایان خرداد ماه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده است.

لازم به ذکر است با اتمام پروژه‌های در حال اجرای شهرستان سنندج ضریب نفوذ در جمعیت روستایی به 90 درصد افزایش خواهد یافت.

 
A+ A-