شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی؛
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر گازرسانی به 55 واحد پرورش ماهی در روستای پالنگان شهرستان کامیاران با حضور مهندس ملکی معاون امور عمرانی استانداری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، دکتر الماسی فرماندار شهرستان کامیاران، مهندس خالد جعفری مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان، مدیران ادارات این شهرستان و ساکنان واحدهای تولیدی در مجتمع شیلات در روز چهارشنبه مورخ 97/11/17 در محل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی پایگاه بسیج عاشورا شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به تسریع روند گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ گاز در بخش صنعت استان اشاره کرده و گفت: با تقویت زیرساخت شبکه‌های گازرسانی در استان کردستان امکان تامین انرژی برای صنایع فراهم گردیده است.

 وی افزود : برابر مصوبه شورای اقتصاد به واحدهای صنعتی شناخته شده در سطح استان تا سقف 240 میلیون تومان با هزینه شرکت گاز استان کردستان تا درب ورودی واحد صنعتی اجراء خواهید گردید که تا اکنون به 287 واحد از 425 واحد صنعتی شناخته در سطح استان گازرسانی صورت گرفته است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه با اجرای (1 هزار و 273 متر) شبکه‌گذاری لوله‌های پلی‌اتیلن در سایزهای مختلف و نصب انشعابات موردنیاز به بهره‌برداری رسیده است.

 در ادامه این مراسم مهندس خالد جعفری مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: گاز امنیت و آرامش را برای صنایع بخصوص برای صنایعی که در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند فراهم نموده است.

 وی افزود: گاز طبیعی علاوه بر تامین مداوم انرژی در زمینه امنیت روانی نقش ارزنده و مثمر ثمری ایفا نموده و تردد نفتکش‌ها و خودروهای حامل سوخت مایع با کاهش درخور توجه مواجه می‌گردد.

 مدیر کل جهاد کشاورزی استان کردستان در سخنانش بیان داشت: با مصرف گاز طبیعی علاوه بر حفاظت از محیط زیست به علت کاهش آلاینده‌های زیست محیطی از میزان راندمان انرژی‌زایی بالاتر برخوردار بوده و از نظر اقتصادی نیز به علت کاهش قیمت تمام شده به صرفه م‌باشد.

 جعفری تصریح کرد: با استفاده از گاز طبیعی در فضای مرغداری‌ها و گلخانه‌ها هوای پاک برای تنفس موجودات فراهم آورده و از تلفات می‌کاهد.

 در ادامه این مراسم مهندس ملکی معاون امور عمرانی استانداری کردستان و دکتر الماسی فرماندار کامیاران از زحمات شرکت گاز استان کردستان در زمینه حمایت از واحدهای صنعتی و خدماتی برای افزایش تولید تقدیر و تشکر نموده و آن را زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی دانستند. 

 
A+ A-