شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
برای تمدید گواهینامه‌های مدیریت یکپارچه؛ فرآیند ممیزی سیستم‌های مدیریت یکپارچه در شرکت گاز استان کردستان آغاز گردید
ممیزی مراقبتی سیستم‌های برای تمدید گواهینامه‌های مدیریت یکپارچه شرکت گاز استان کردستان با حضور مهندس حمیدرضا خسروی و مهندس محمدامین محمدیان از شرکت توف اینترسرت از روز سه‌شنبه مورخه نهم بهمن ماه آغازگردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس شهاب علیدی نماینده مدیریت در سیستم‌های یکپارچه در مورد فرآیند ارزیابی اظهار داشت: آنچه امروزه در سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری مهم تلقی شده و به آن اهمیت ویژه‌ای مبذول می‌گردد، موضوع کارایی و بهره‌وری سازمان می‌باشد و یکی از ابزارهای مهم جهت اطمینان از انجام امور به صورت فرآیند محوردر سیستم‌های مدیریتی ایزو می‌باشد.

وی افزود: از مهم‌ترین افتخارات و ارزش‌های که شرکت گاز استان کردستان به آن توجه خاص و ویژه دارد بهره‌وری و کارآیی است و مرحله بعدی توجه ویژه به مشتریان است. تا آنجا که از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده و به این اصل اساسی و پرمعنا که «مشتری عامل اصلی توسعه سازمانی است» را سرلوحه امور خود قرار داده‌ است.

علیدی ادامه داد: از این‌رو برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان یکی از مهم‌ترین رویکردهای شرکت گاز استان کردستان است. در این راستا با نظرسنجی از ذینفعان و استفاده از سامانه رسیدگی به شکایات به‌ طور مستمر و مرتب با دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان، انجام افکارسنجی و نظرسنجی‌های دوره‌ای، دریافت بازخوردهای مشتریان در خصوص خدمات، میزان رضایت مشتریان از بخش‌های مختلف و ادارات تابعه را می‌سنجد و از نتایج این تحقیقات در جهت ارتقای سطح خدمات‌دهی و جلب رضایت مشتریان بهره می‌برد.

این مقام مسئول در ادامه به دریافت گواهینامه‌های 8 سیستم مدیریت در سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: در راستای دریافت گواهینامه‌های مدنظر شرکت استان کردستان در سال 1396 تعداد 5 سیستم مدیریت قبلی شرکت شامل استاندارد تضمین کیفیت ISO 9001، استاندارد مدیریت محیط زیست ISO 14001، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001 به نسخه‌های جدید آن بروزرسانی گردید و 3 سیستم مدیریتی جدید شامل سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO10002، سیستم سنجش رضایت‌مندی ذینفعان ISO 10004، استاندارد فرآیند آموزش ISO10015 مستقر گردید که زمینه را جهت رسیدن به اهداف مدنظر در راستای مدل تعالی سازمانی و برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت گاز استان را فراهم نموده است.

علیدی یادآور شد: برای تمدید گواهینامه‌های دریافتی آقایان مهندس حمیدرضا خسروی سرممیز و مهندس محمدامین محمدیان به عنوان ممیز از شرکت توف اینترسرت در شرکت گاز استان کردستان حضور دارند.

 
A+ A-