شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان کردستان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز
ستاد اقامه نماز استان کردستان در چهارمین اجلاس استانی که در روز سه‌شنبه مورخه ششم آذر ماه سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان کردستان و در سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد از عملکرد شرکت گاز استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز با اهداء تندیس و لوح تقدیر از اقدامات این شرکت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاونین استاندار کردستان، رئیس ستاد اقامه نماز، مدیران و دبیران اقامه نماز ادارات، مؤسسات و دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید از سازمان‌های برتر در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تقدیر به عمل آمد که شرکت گاز استان کردستان به دلیل عملکرد مطلوب در زمره تقدیرشدگان قرار گرفت.

در لوح تقدیری که از طرف حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مرادنیا استاندار کردستان، و عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان به مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اهداء شده است این متن به چشم می‌خورد: نماز در همه شرایع و ادیان سابقه داشته است. نماز در نگرش اسلامی جایگاه وی‍ژه‌ای دارد، ستون دین و اولین عملی است که در قیامت مورد حساب و کتاب قرار می‌گیرد. نماز نقش بی‌بدیل در دور نگه داشتن نمازگزار از رذائل اخلاقی ایفا می‌نماید.

در ادامه این لوح تقدیر آمده است: خداوند در قرآن کریم نمازگزاران را تنها گروهی دانسته است که از صفاتی مزموم مثل طمع، جزع و فزع، بخل و حرص و آز مبرا هستند.

در پایان لوح تقدیر از زحمات سازمان‌های که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز کوشش مضاعف داشته‌اند تقدیر بعمل آمده و ذکر شده است: با عنایت به نتایج هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز استان کردستان، عملکرد آن اداره کل در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (سال 1396) شایسته تقدیر می‌باشید. بدینوسیله از اهتمام و تلاش صادقانه جنابعالی تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال مزید توفیقات مستمر به ساحت مقدس نماز را برای شما مسئلت می‌نماییم.

 
A+ A-