شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ در سال گذشته 280 هزار دانش‌آموز کردستانی تحت آموزش فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سال گذشته با توجه به مفاد تفاهم‌نامه تعداد 280 هرار دانش‌آموز کردستانی تحت آموزش ایمنی استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله‌گری ضمن تشکر از کارگروه پایش انرژی به سرپرستی فرمانده پایگاه عاشورا این شرکت اظهار داشت: در سال گذشته با پیگیری صورت گرفته توسط کارگروه پایش انرژی تفاهم‌نامه سازنده‌ای با سازمان آموزش و پرورش استان منعقد گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: در قالب این تفاهم‌نامه مقرر گردید برای مدیران، مسئولین مدارس و کارشناسان همایش همزمان آموزشی برگزار گردد و در دهه مبارک فجر سال قبل بطور همزمان در تمامی نواحی آموزش و پرورش استان با اعزام کارشناسان شرکت گاز استان کردستان جلسه آموزش برگزار گردید و به تمامی شرکت‌کنندگان بسته آموزشی شامل سی دی، کتابچه، بروشور، پوستر اهداء گردید.

فعله‌گری در مورد ساعت آموزش‌های ارائه شده اظهار داشت: با توجه به حضور تمامی مسئولین مدارس و کارشناسان آموزشی ادارات تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و به ازای احتساب 6 ساعت آموزش برای نفر در مجموع 11 هزار و 700 نفر ساعت آموزش فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی ارائه گردیده است.   

وی تصریح کرد: با گسترش این سفیران فرهنگی در سطح مدارس استان در حدود 280 هزار دانش‌آموز کردستانی تحت آموزش فراگیر رعایت توصیه‌های ایمنی در استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی قرار گرفته و این دانش‌آموزان نیز سفیران فرهنگی شرکت گاز در خانواده‌های خود شدند و با این برنامه فرهنگی گسترده گام‌های اساسی در جهت کاهش مصرف و حوادث صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های مهمی که در مورد مدیریت بر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اجرا می‌شود مقوله فرهنگ‌سازی است که نقش بسیار زیادی در کاهش حوادث دارد و این شرکت در سال‌های گذشته از طرق مختلف اقداماتی را انجام داده است.

مدیرعامل گاز استان کردستان تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده و تفاهم‌نامه‌هایی را با ادارات و سازمان‌های ذیربط از جمله سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیما، بهزیستی و مرکز بهداشت منعقد کرده‌ایم تا با همکاری بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

فعله‌گری اظهار کرد: از حداکثر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای فرهنگ‌سازی و جلوگیری از خطرات ناشی از گاز استفاده می‌کنیم و از مردم استان تقاضا داریم به نکات ایمنی به دقت توجه کنند تا خود و خانواده را از خطرات محفوظ دارند.

 
A+ A-