شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن پیام تبریکی را برای بانوان شاغل در صنعت گاز ارسال کردند.

 مهندس فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در متن این پیام اظهار داشتند: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن فرصت را مغتنم شمرده و این ایام خجسته را به همه مسلمانان و هموطنان به ویژه بانوان شاغل و همسران همکاران ارجمند تبریک عرض نموده  و از تلاش همکاران گران قدری  که در نقش مادر ، همسر و همکار در کمال نجابت ، درایت و توانمندی به ایفای مسؤلیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند قدر دانی می نمایم.

در ادامه این متن تیریک آمده است :بر کسی پوشیده نیست که مادران ، رهبران فکری، اعتقادی و عاطفی جامعه هستند که سرمایه های ارزشمند انسانی را در گنجینه خانواده به بالندگی و شکوفائی می رسانند و مشارکت فعال آنان در حوزه های مختلف حیات اجتماعی ، اقتصادی با توجه به نیازهای توسعه ای کشور ، موهبت دیگری است که باید قدردان  آن بود.                                                                

درپایان این متن تبریک آمده است :امیدوارم در روزهای آغازین سال نو، با نگاهی نو و افزایش توانمندی بانوان گرامی فرصت بهره گیری بیشتر از شایستگی های حرفه ای بانوان شاغل و ارتقاء جایگاه ایشان ، شتاب بیشتری در توسعه شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان کردستان فراهم گردد.

لازم به ذکر است به مناسبت گرامیداشت مقام والای زن جلسه دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با تمامی بانوان شاغل در این شرکت در روز سه شنبه مورخه 15/12/96  در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار گردید. 

 
A+ A-