شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
درفرآیند ممیزی ایزو؛شرکت گاز استان کردستان موفق به تمدید ودریافت 8 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گردید
مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت :هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه های ایزو و شرکت در جایزه تعالی سازمانی ، شناخت نقاط قوت و ضعف در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه به مشترکین است.
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، مهندس احمد فعله گری در باره مطلب فوق اظهار داشت: شرکت گاز استان  کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی هموار می سازد.

وی افزود: استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده و باعث می گردد مدیریت دانش جاری سازی گردد.

این مقام مسئول بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیره سازی این دانش در جهت تحقق اهداف استراتژیک حرکت نمائیم.

مهندس فعله گری در ادامه اظهاراتش افزود: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامه ریزی های صورت گرفته برای دریافت گواهینامه های مد نظر شرکت تعداد 179 جلسه با حضور واحدهای ذیربط شرکت جهت بروز رسانی 5 ایزو قبلی و دریافت 3 ایزو جدید تشکیل شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورداقدامات انجام گرفته ؛ گفت : در راستای دریافت  گواهینامه های مد نظر شرکت استان کردستان  در سال 1396 تعداد 5 سیستم مدیریتی قبلی شرکت شامل استاندارد تضمین کیفیت ISO 9001:2015 ، استاندارد مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015  ، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001:2007 و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS:2015 استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001: 2011 بروز رسانی گردید و 3 سیستم مدیریتی جدید شامل سیستم مدیریت  رسیدگی به شکایات  ISO10002:2014 ، سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2012  ،        استاندارد فرآیند آموزش          ISO10015 : 1999 مستقر گردید که زمینه را جهت رسیدن به اهداف مد نظر در راستای مدل تعالی سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک شرکت گاز استان را فراهم نموده است .

لازم به ذکر است در جریان  ارزیابی مدل ایزو ، آقایان مهندس حمید رضا خسروی سر ارزیاب و مهندس مجتبی سعیدی از شرکت توف اینترسرت حضور داشته و در پایان فرآیند ارزیابی شرکت گاز استان کردستان موفق شد 8 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه بطور یکجا دریافت نماید.

لازم به توضیح است دریافت 2 گواهینامه سیستم مدیریت  رسیدگی به شکایات  ISO10002:2014 و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2012 که در رابطه با مشریان برون سازمانی می باشد از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و باعث می گردد ارتباط برون سازمانی تقویت گردد.

 
A+ A-