شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
خدمات شرکت گاز استان کردستان به دفاتر پیشخوان واگذار گردید
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از واگذاری 8 خدمت به دفاتر پیشخوان در سراسر استان اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان شرکت گاز استان کردستان و دسترسی سهل و آسان به خدمات این شرکت 8 فعالیت به دفاتر پیشخوان واگذار و مشترکین می توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، مهندس احمد فعله گری  در باره واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان گفت: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 80 درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار داشته و ارائه خدمات مستمر و مداوم وظیفه اصلی این شرکت بوده و برای دسترسی سریع مشترکین به خدمات این شرکت نسبت به واگذاری خدمات به این دفاتر اقدام شده است.

 مهندس فعله گری افزود : یکی از مشکلات مشترکین گاز طبیعی صرفا امکان دریافت  خدمات از ادارات تابعه شرکت گاز استان کردستان بوده که  با برون سپاری خدمات شرایطی فراهم شده است که مشترکین و متقاضیان بدون اتلاف وقت و تردد اضافی در چندین نقطه از شهر در سطح استان این خدمات را دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: هدف از برون سپاری خدمات افزایش رفاه و تسهیل در امور مشترکان بوده و این امر باعث می گردد تا مراجعه مردم به ادارات تابعه شرکت گاز استان کردستان تا 80 درصد کاهش یابد.

این مقام مسئول افزود: امید است با ادامه مسیر رشد و تعالی سازمانی ، شرایط به گونه ای فراهم شود که مردم در منزل مسکونی خود نسبت به انجام امور و دریافت خدمات مد نظر خود اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شده ، انتظار می رود با توسعه دولت الکترونیک خدمات رسانی به مردم با روش های مطلوب تری صورت گیرد که در این راستا بایستی نحوه عملکرد دفاتر پیشخوان دولت مورد نظارت مستمر  قرار گرفته تا در این رابطه نقاط ضعف شناسایی و رفع گردد.

مهندس فعله گری در ادامه سخنانش گفت: انعقاد تفاهم نامه واگذاری خدمات شرکت گاز استان کردستان به دفاتر پیشخوان دولت با امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری صورت گرفته و در راستای تسهیل و کاهش زمان های انجام کاربوده است.

وی ادامه داد : خدمات ارائه شده شامل تغییر نام ، فرایند اشتراک پذیری ، فرآیند جابجای عملک ، درخواست نصب عملک ، اعلام رقم کنتور، بازدید کنتور ، تغییر نوع مصرف ، جمع آوری عملک  می باشد که مشترکین و متقاضیان عزیز شرکت گاز کردستان در سراسر استان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند .   

وی در پایان سخنانش گفت : از دیگر خدمات نوین با بهره گیری از تکنولوژی جدید صدور صورتحساب و چاپ قبوض بصورت کاملا آنلاین د محل بوده که بصورت آزمایشی در شهر سنندج در حال اجراء می باشد که از مزایای این طرح می توان به مراجعه  تنها یکبار کنتور خوان برای قرائت کنتور ، چاپ و تحویل قبض گازبهاء به مشترک اشاره نمود که این امرباعث کاهش تردد و افزایش میزان رضایت مشترکین گاز استان کردستان می گردد.

 
A+ A-