شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در دیدار نوروزی مدیر عامل گاز کردستان با استاندار کردستان:استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی استان کاری پسندیده است
استاندار کردستان با مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، در این دیدارمهندس زاهدی استاندار کردستان  ضمن تبریک سال جدید ، گفت: گازرسانی به روستاهای استان کردستان بخصوص روستاهای مرزی یک کار مهم و حیاتی برای افزایش رفاه و آسایش مردم همیشه وفادار به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است .

استاندار کردستان  افزود: شرایط توپوگرافی و وضعیت جفرافیای استان کردستان به علت وجود موانع طبیعی ویژه است و دولت برای افزایش رفاه مردم ، نگاه ویژه ای به استان دارد.

وی در ادامه به گازرسانی به شهر اورامان تخت اشاره و یادآوری کرد: یکی از سخت ترین پروژه های گازرسانی در استان ، گازرسانی به شهر اورامان تخت بود که با همت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان و کارشناسان شرکت گاز استان کردستان به اتمام رسید و سال 95 اولین سالی بود که مردم این شهر بدون دغدغه تامین سوخت ، زمستان را سپری کردند .

استاندار استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گذاری فرمودند ، می توان از ظرفیت پیمانکاران داخلی که باعث اشتغال نیروی کار این استان  می شود بهره برد که الحمدالله شرکت گاز استان کردستان با استفاده از پیمانکاران بومی استان قدم های بسیار مثبت و ارزنده ای برداشته است .

مهندس زاهدی در ادامه افزود : استفاده از پیمانکاران داخل استان به علت آشنایی به محیط و وضعیت جفرافیایی و شرایط آب و هوایی می تواند به اتمام بموقع پروژه های گازرسانی کمک شایانی نماید.

استاندار استان کردستان در پایان سخنان خود گفت : شرکت گاز استان کردستان یکی از موفق ترین ادارات این استان است که با گسترش شبکه های گاز رسانی رفاه و آسایش را برای مردم همیشه قدردان این استان به هدیه آورده است و من از تلاش و زحمات کارکنان این شرکت قدردانی و تشکر می کنم.

لازم به ذکر است در حال حاضر در استان کردستان 1 هزار و 37 روستای از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

 
A+ A-