شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
فرماندار مریوان در افتتاح 2 پروژه روستایی مریوان ؛شرکت گاز کردستان راه خدمات رسانی به روستاهای شهرستان مریوان را هموار کرد
طی مراسمی در روز یکشنبه 17 بهمن ماه با حضور فرماندار شهرستان مریوان ، مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ،نماینه مردم شریف مریوان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه و جمعی از مدیران ادارات شهرستان مریوان 2 پروژه روستایی شهرستان مریوان به بهره برداری رسید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، شفیعی فرماندار شهرستان مریوان گفت: ما در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسر می بریم و من این ایام را خدمت همه ی مردم سرافراز ایران تبریک عرض می نمایم   .

 

شفیعی در ادامه افزود : ما امروز شاهد افتتاح 2 پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان مریوان هستیم که ثمره تلاش کارکنان خستگی ناپذیر و تلاشگر شرکت گاز استان کردستان است .  

 

 

فرماندار شهرستان مریوان در ادامه افزود: اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان شرکت گاز استان کردستان،دست عوامل اجرایی ، کارشناسان ، مهندسین و حتی کارگران عزیز را که در اجرای پروژه محتمل زحمت شده اند از دور می بوسم و برای آنان آرزوی سربلندی وسلامتی را دارم.  

 

شفیعی در ادامه اظهار داشت : شرکت گاز استان کردستان با اجرای پروژه های سخت و دشوار که دارای استاندارد خاص و ویژه ای است ، راه خدمات رسانی به روستاهای شهرستان مریوان را هموار نموده است .

 

در ادامه این مراسم منصور مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان در اجرای طرح های گازرسانی به روستاهای شهرستان مرزی مریوان تشکر و قدردانی  نمودند.

 
A+ A-