شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
کردستانی‌ها در هفت ماه اول امسال بیش از 1 میلیارد و 271 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در هفت ماهه اول سال 95 با مصرف 1 میلیارد و 271 میلیون متر مکعب گاز با افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده‌اند.

مهندس احمد فعله‌گری با اشاره به افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان گاز استان کردستان در هفت ماهه اول سال جاری با مصرف 1 میلیارد و 271 میلیون متر مکعب روبرو که نسبت به دوره مشابه سال 94 افزایش 8 درصدی را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: در 12 ماه سال 94 مشترکان گاز استان کردستان 2 میلیارد و 765 میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های منازل مسکونی، تجاری و صنعتی مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال 93 با افزایش 11 درصدی روبرو بوده است.

به گفته وی، حجم خطوط شبکه گذاری شده در بخش شهری و روستایی در طی سال 94، بیش از 682 کیلومتر و تعداد انشعاب‌های نصب شده نیز به 12 هزار و 838 مورد رسیده است.

فعله‌گری تاکید کرد: طی روزهای سرد سال یعنی در ماه‌های دی، بهمن و اسفند، مصرف گاز در استان کردستان روزانه از مرز 12 میلیون مترمکعب در روز فراتر می‌رود.

وی تاکید کرد: بایستی مشترکین توصیه های ایمنی را در بکارگیری وسایل و تجهیزات گرمایشی رعایت و حتما از تخصص کارشناسان و افراد فنی استفاده نمایند.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای 450 هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی است.

 
A+ A-