شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مهندس قادری معاون امور عمرانی استانداری؛گاز به توسعه و امنیت انرژی در استان کمک شایانی کرده است
مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ، صبح روز چهارشنبه 28ام مهرماه در سالن آمفی تئاتر ناحیه گازرسانی سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، در این مراسم مهندس امیر قادری  ضمن تشکر از زحمات مهندس سید امیر رضوی، گفت: از تلاش گران عرصه گازرسانی در استان کردستان تشکر و قدردانی می کنم.

مهندس امیر قادری معاون امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه شرکت گاز استان کردستان در زمینه محرومیت زدایی در استان گام برداشته ، گفت: شرکت گاز استان کردستان در عرصه گاز رسانی عملکرد قابل قبول و مطلوبی داشته و در زمینه نوسعه شبکه های گازرسانی در کل کشور رتبه قابل قبولی کسب کرده و بخصوص در مناطق مرزی استان این نکته به خوبی فابل مشاهده است.

وی ادامه داد : نقطه عطف گاز رسانی در استان کردستان در سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 88 رخ داد که در آن سفر تاریخی گازرسانی به 400 روستای استان مصوب گردید و باعث شد روند گازرسانی در استان با شتاب بسیار مطلوبی در استان گسترش یابد.

مهندس قادری معاون عمرانی استانداری در ادامه اظهار داشت: عرصه گاز ، عرصه بسیار سخت و نفس گیری  است و کار گازرسانی به مناطق صعب العبور بسیار با ارزش و با اهمیت است که می توان رفاه و آسایش را برای هم استانی های عزیز به ارمغان بیاورد.

وی افزود : مردم استان کردستان بسیار نجیب و شریف هستند و این مردم اسحقاق خدمات و رفاه بیشتری را دارند و مسئولین استانی وطیفه خطیر و مهم خدمت رسانی و فراهم کردن آسایش بیشتر برای مردم استان کردستان را بعهده دارند که الحمدالله شرکت گاز در این زمینه موفق عمل کرده است .

وی ادامه داد : در حال حاضر 28 شهر و 1 هزار و 36 روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخورددار است که ضریب نفوذ گاز در بخش شهری 9/99 درصد و در بخش روستایی 77 درصد است که باعث شده سهم  گاز در سبد انرژی استان افزایش قابل ملاحظه ای داشته و توسعه اقتصادی و امنیت انرژی را برای استان بهمراه داشته باشد و این نشان از همت تلاش گران شرکت گاز استان دارد.

وی در پایان سخنان خود گفت : تنها موردی که برای مسئولین استانی گاهی نگران کننده است در فصل سرما و افزایش مصرف گاز شهرهای کامیاران ، سروآباد و مریوان با افت فشار گاز مواجه می شوند که هرچند اندک است ولی در صورت رفع این مورد دیگر مسئولین هیچ گونه دغدغه ای در زمینه تامین انرژی استان ندارند.  

 
A+ A-