شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در زمان جنگ تحمیلی "شکوه" و "اقتدار" ملت ایران دوچندان شد
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گفت: در زمان جنگ شکوه و اقتدار ملت ایران و کشور عزیزمان دوچندان شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گفت: در زمان جنگ شکوه و اقتدار ملت ایران و کشور عزیزمان دوچندان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، سید امیر رضوی با بیان اینکه بایستی از ارزش‌ها و دلاوری‌های این بزرگمردان پاسداری کرد، افزود: با بزرگداشت این هفته، مردم کشورمان با شهداء میثاق می‌بندند و یاد و خاطره آنها در دلها زنده نگه خواهند داشت.

رضوی هفته دفاع مقدس را یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی نظیر رزمندگان اسلام دانست که در طول 8 سال دفاع مقدس به وقوع پیوست و گفت: این رشادت‌ها مرهون ایثار شهداء، جانبازان و رزمندگان است.

  وی بر دستاوردهای بزرگ جنگ تحمیلی و اهمیت حفظ و صیانت از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری گرامداشت هفته دفاع مقدس بیان واقعیت‌ها و ارزش‌ها و همچنین جانفشانی‌های  رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

رضوی مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار داشت:  در بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و فرهنگی متنوعی برگزار گردید که می توان به برگزاری مسابقه فرهنگی، اجرای برنامه پیاده‌روی خانوادگی، ، شرکت در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای در روز یکم مهر ماه ، بازدید از خانواده معزز شهدا، تجلیل ازجانبازان، آزادگان و ایثارگران اشاره کرد.

وی در ادامه ‌انجام تبلیغات پیرامونی و محیطی مناسب، پخش سرود، گردهمایی اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز ، دعوت از فرمانده بسیج برای سخنرانی را ازدیگر برنامه‌های متنوع  این هفته در شرکت گاز استان بیان کرد . ‌

رضوی در ادامه به دعوت از یکی از فرماندهان بسیج اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس از سرهنگ بهزادی جانشین سپاه پاسداران استان در بسیج در مورخه هفتم مهر ماه دعوت بعمل آمد و در گردهمایی اعضای پایگاه بسیج عاشورای شرکت گاز کردستان شرکت کرده و در جمع اعضاء سخنرانی کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی هر چه باشکوه‌تر سلسله برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس بتوانیم  راه و سیره نورانی شهدای گرانقدرمان را پاس بداریم. 

 
A+ A-