دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان: شرکت گاز استان کردستان منشأ واقعی امر به معروف و خدمات ارزنده در استان است
دکتر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان کردستان به همراه سرهنگ رمضان زاده مسئول بسیج ادارات در بازدید و دیدار با مدیر و کارکنان شرکت گاز استان کردستان که در روز دوشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و هیات همراه ، گفت: مردم باید از خدمات و اقدامات ویژه شرکت گاز استان کردستان در زمینه گسترش شبکه های گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان آگاهی یابند و ذکراین خدمات نشان دهنده عمل واقعی به وظیف شرعی امر به معروف است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، دکتر علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان درجلسه ای که سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت : بسیجیان واقعی جبهه ارتقاء رفاه در خصوص تامین انرژی دائمی و مطمئن در مناطق صعب العبور و سخت گذر استان کردستان به خصوص در مناطق مرزی ، مدیریت توانا ، پرسنل ساعی و عوامل اجرایی تلاشگر شرکت گاز استان بوده که در تمام زمینه ها با رشادت تمام اهداف استراتژیک و توسعه شبکه های گازرسانی را به سرانجام رسانده و این اقدامات ارزنده ، زبانزد کل جامعه است و این خدمات به وضوح قابل لمس است.

وی افزود: جبهه استبکار با نقشه های فراوان و جنگ نرم می خواهد با نفوذ در افکار و اندیشه جوانان ، آنان را از اندیشه های ناب اسلام دور کند و افکار عمومی را تحت سیطره خود درآورند .

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه جبهه برای مقابله با نقشه های شوم استبکار جهانی به سرکردگی امریکای جهان خوار تشکیل شده است 1- جبهه اقتصادی به رهبری چین 2- جبهه نظامی در اروپا و جنگ روسیه و اوکراین 3- جبهه مقاومت که در کشورهای یمن ، عراق ، سوریه و لبنان و سایر کشورهای اسلامی  و با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است .

دکتر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان کردستان در قسمت دیگر از سخنان خود به وعده صادق اشاره کرد و اضافه کرد: وعده صادق پوشالی بودن رژیم کودک کش صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به طرح نور اشاره کرد و گفت : طرح نور در سه حوزه اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرایی می‌شود، راهبرد ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان کردستان حفظ نظم و انضباط اجتماعی در تمام ابعاد و عرصه‌های جامعه است و تاکید ما در اجرای طرح نور در ادارات ، حفظ حقوق شهروندی و رعایت حرمت افراد و بانوان بوده است .

حسینی در پایان سخنان خود در مورد طرح جوانی جمعیت بیان داشت : تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش اقدامات اثربخش در میزان رشد ازدواج و فرزندآوری به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه اجرایی جزء اهداف استراتژیک این طرح ملی است.

در پایان این جلسه مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر حسینی و سرهنگ رمضان زاده حادثه دلخراش سقوط بالگرد که موجب شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش شد را به اعضای حاضر در جلسه تسلیت گفت.