مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان دربازدید از خبرگزاری ایسنا؛ فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی نیاز اساسی و ویژه برای صرفه جویی در مصرف انرژی است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در این بازدید همکاری با رسانه ها را نیاز اساسی هر سازمان دانست و گفت : تعامل و ارتباط مستمر و مداوم با رسانه ها می تواند زمینه ساز تحول عظیم و ملموس در زمینه مصرف بهینه و ایمن گازطبیعی باشد و ایجاد کانل ارتباطی می تواند منعکس کننده نظرات و پیشنهادات ارزنده مشترکین مد نظر قرار گیرد .
وی در این بازدید صمیمی به پایان گازرسانی در استان کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال های گذشته استراتژی شرکت گاز استان کردستان پروژه محور بود ولی با اتمام گازرسانی و تحت پوشش قرار گرفتن کلیه نقاط شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی استراتژی این شرکت به طرف کیفی سازی خدمات تغییر مسیر خواهد داد .
فعله گری همچنین با اشاره به برنامه ریزی انجام گرفته برای گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مصوبه شورای اقتصاد اظهار داشت : در حال حاضر 1286 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد که سالانه بیش از 50 میلیون لیتر سوخت های مایع مصرف می کردند به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شده اند و در سال جاری نیز برنامه ریزی برای گازرسانی به 40 واحد تولیدی و صنعتی جزء برنامه های اصلی شرکت گاز استان کردستان قرار دارد .
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن 33 شهر و 1652 روستا در استان از نعمت گاز طبیعی بیان داشت : برای انجام این پروژه ها که در نقاط سخت گذر و کوهستانی استان کردستان انجام گرفت بیش از 13 هزار و 500 کیلومتر شبکه گذاری و 300 کیلومتر خط انتقال توسط کارکنان زحمت کش و عوامل اجرایی تلاش گر و با زحمات شبانه روزی حاصل گردیده است.
در ادامه این جلسه مهدی ورمزیار معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیر عامل در دفتر این خبرگزاری اعلام داشت : این خبرگزاری آمادگی دارد تا در زمینه افکارسنجی ، انتشارات ، برپایی نمایشگاه و بازدیدهای علمی از ایستگاه ها و تجهیزات فنی در جهت اردوی راهیان پیشرفت با شرکت گاز استان کردستان همکاری و تعامل سازنده و مثبت داشته باشد .
در ادامه این دیدارخانم کیان پور سردبیر خبرگزاری ایسنا استان کردستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیر عامل و ارتباط سازنده شرکت گاز استان با این خبرگزاری اظهار داشت : این خبرگزاری با داشتن تعداد زیادی مخاطب که اکثرا در مراکز علمی فعالیت دارند می تواند در زمینه آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی همکاری مثبت و تاثیر گذار باشد.