مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛شرکت گاز استان کردستان رویداد آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار می کند
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان و به نقل از احمد فعله گری مدیر عامل ، شرکت گاز استان کردستان با همکاری مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی دوره آموزشی با محوریت مصرف بهینه و رعایت نکات ایمنی در آستانه ورود به فصل سرد برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی به همراه مسوولین تاسیسات دستگاه های اجرایی استان کردستان برگزار می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد : دوره آموزشی اصلاح الگوی مصرف با تاکید برمصرف بهینه گاز طبیعی در آستانه ورود به فصل سرما به عنوان یک ضرورت اساسی مطرح است.

وی در ادامه افزود : برخلاف تصور عده‌ای از مصرف کنندگان، بهینه‌سازی مصرف انرژی به این معنا نیست که از انرژی استفاده نکنیم یا کمتر استفاده کنیم بلکه به این معناست که به اندازه کافی و صحیح از منابع انرژی بهره ببریم و از هدر رفت آن به هر نحوی جلوگیری کنیم.

فعله گری رعایت الگوی مصرف انرژی در ادارات دولتی را ضروری شمرد و گفت : رعایت الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات دولتی و مراکز صنعتی از اهم واجبات است و همه باید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

وی بیان کرد: براساس ماده 43 قانون بودجه سال 99، ادارات و ارگان‌های دولتی مکلفند در سال جاری با راهکارهای عملی 10 درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند و برای بررسی رعایت این مصوبه، شرکت گاز استان کردستان هرسال از طریق  گروه پایش انرژی ادارات دولتی را رصد می کند.

فعله گری در ادامه سخنانش گفت : دوره آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی از دوره های مصوب آموزش کارکنان دولت بوده و برای کلیه شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر می گردد.

وی در پایان بیان داشت : دوره آموزشی ذکر شده در سالن آمفی تئاتر شرکت گاز استان کردستان واقع در سنندج سه راه جهاد سایت اداری برگزار می گردد .

لازم به ذکر است دوره آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در روز یکشنبه مورخ بیست و نهم آبان ماه از ساعت 8 صبح آغاز و ساعت 13 خاتمه می یابد.

روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان از اصحاب رسانه برای شرکت در این دوره دعوت بعمل آورد.