احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛پاسخگویی سریع ، صریح از اهداف استراتژیک و اساسی شرکت گاز استان کردستان است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: پاسخگویی سریع ، صریح از اهداف استراتژیک و اساسی شرکت گاز استان کردستان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع را دارای اهمیت ویژه ای ذکر کرد و گفت : پاسخگویی سریع و شفاف به ارباب رجوع و مراجعین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت گاز استان کردستان نهادینه شده و کارکنان خود موظف به اجابت درخواست های واصله   می دانند و تمام تلاش این شرکت در جهت رضایت مندی مشترکین است .

فعله گری نیروی انسانی شرکت را سرمایه اصلی دانست و گفت : توجه به کرامت انسانی؛ ایجاد انگیزه،سلامت جسم و روح کارکنان به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمانه ها را از اهداف اساسی و مهم ذکر کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان شفاف‌سازی عملکرد شرکت در برابر ذینفعان خود را لازم و ضروری دانست و بیان داشت : بررسی و درک نیازها و انتظارات ذینفعان از وظایف اصلی شرکت بوده و بایستی به این انتظارات  پاسخگویی معقول و متناسب به این نیازها داده شود و برای این امر فضای ارتباطی مناسب طراحی گردیده است.

فعله گردی در ادامه یادآور شد : این سازمان باید در خدمت گزاری و پاسخگویی به مردم به گونه ای عمل کند که شرایط انسانی اعتلا پیدا کرده و عدالت اجتماعی اجرا شود هدف پیامبران از رسالت و نبوت احیای کرامت و شرافت انسانی بود و جامعه ای می تواند از این دو ویژگی سخن بگوید که مبتنی بر عدالت اجتماعی باشد.

وی در ادامه گفت : مشترکین گاز می توانند با شماره تلفن 194 در طول شبانه روز با مرکز امداد شرکت گاز تماس برقرار کنند و مشکلات مربوط به کنتور، رگلاتور و قطعی و نشت گاز را اعلام و در کوتاهترین زمان ماموران جهت رفع نقص اقدام خواهند کرد.

این مقام مسئول به سیستم تلفن گویا هم اشاره ای کرد و گفت : شماره تلفن گویای شرکت گاز استان کردستان 3192 می باشد که مشترکین عزیر از این طریق نیز می توانند با این شرکت ارتباط برقرار نمایند.

فعله گری  همچنین درخصوص شماره پیامک 10008194 اظهار داشت: مشترکین شرکت گاز استان کردستان می توانند با ارسال یک پیام که حاوی شماره اشتراک و شماره کنتور خود از اطلاعات آخرین صورتحساب گاز خود آگاهی پیدا کنند و اعلام شماره کنتور درصورت عدم حضور مشترک در زمان کنتور خوانی را دارا می باشد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: مشترکین گاز طبیعی می توانند با استفاده از قابلیت ها و امکانات سیستم فوق به راحتی بهره برده و از مراجعه حضوری به شرکت گاز و یا امور مشترکین خودداری و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

وی شماره پیامک 10000194194 جهت ایجاد امکانات در راستای پاسخگویی سریع و ایجاد سهولت در بیان و ارائه پاسخ به مشترکین گاز و رسیدگی به شکایات را از ویژگی‌های مهم سیستم پاسخ‌گویی شرکت گاز استان کردستان ذکر کرد.